czwartek, 26 marca 2009

Mecz z czerwoną latarnią ligi

Panowie!!

niedz. godz. 16 - estadio da Tenisowa EPPE - TEAMGEIST

gramy z najgorszym zespołem w naszej grupie, ale o lekceważeniu nie może być mowy!!
ku przestrodze fragment opisu ich meczu z Impexem za stroną HALPu:


Młodzi piłkarze Teamgeist-a przejęli inicjatywę, spychając zaskoczonych rywali do obrony. Na kilka minut przed końcem meczu gospodarze dopięli wreszcie swego, mieliśmy bowiem remis 9-9. Sama końcówka to jednak przebudzenie gości. Strzelili oni 2 bramki, odnosząc ostatecznie szczęśliwe zwycięstwo.

jak zawsze pisać kto będzie a mecz traktujemy mega poważnie!!
nie po to ogrywamy WKT by teraz dać ciała z nimi!!!!
do boju:)

14 komentarzy:

norbi pisze...

No i wykrakalem w ost.zapowiedzi meczu przed WKT ze Zuro bedzie bronil.Golabek kontuzja,Lopez sie obrazil a jutro sie dowiem czy nasz 3 bramkarz Adam da rade wyjsc z tira i przybyc na mecz.
Jestem w niedziele z nadzieja ze cos strzele:)Pamietajcie o zmianie czasu!

lopez_27 pisze...

lopez się nie obraził. Jeżeli sytuacja wygląda w ten sposób to zrobię wszystko co się da żeby przyjechać na ten mecz. Wyjadę po prostu wcześniej niż zawsze.
NIE OBRAZIŁEM SIĘ :)

DamiaN pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Przemo pisze...

Jestem...macie keepera :)

Lukas pisze...

jestem ale jeszcze potwierdze do jutro na 100%

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Krefcik pisze...

będę na meczu, jednak jako kibic. Oszczędzam pachwinę, no i biore antybiotyki. Tak, na wszelki wypadek zabiorę plecak ze sprzętem ;), bo coś mało grajków się zgłosiło jak do tej pory

wski pisze...

Krefciu, nie ryzykuj - Ty sie kuruj na derby z Devilsami, bo teraz ten emcz urasta do miary waznego, wszak trza ich ograc za bolesna porazke w 1 rundzie!!!
co do jutra to...

obecni: Przemo, ja, Zuro, arek b,

brak potw: aras, czypol

niepewni: lukas, lopez, adam

nieobecni/ kontuzje: golab, krefciu - ten ostatni jednak gotowy podjac bój o 3 pkt:) serek - wypozyczenie do ks sydey s.a.:) marek łaba - brak porozumienia z zarządem w kwestii finansowej:)

Lukas pisze...

jestem;))

czypol pisze...

potwierdzam.

norbi pisze...

Aras pisal mi ze go brak,powod:sztorm lub kp.sztorm hehe nie no bez jaj jutro:p Wielkanoc za 2 tyg,a no i moze bedzie okazja zeby Zuro razem z Seba grali w tym samym czasie na boisku...boshe ULTRA MEGA az sie boje :))

wski pisze...

spróbujemy z zurem, to tylko 3 min będą na 9 wiec spox
zuro ma mniejszy brzuch stanowczo wiec bedzie gral z boku i więcej sie wracal, ja bede człowiek - szpica, jak bedzie wajcha to zmienimy cos w przerwie ale damy rade i pare klepek z Żurem ogarniemy:)

norbi pisze...

Adam jednak jutro pracuje albo po tym co sie napatrzysz dzisiaj na Boruca odechcialo mu sie;] Lopez wiec daj znac co z toba?

norbi pisze...

Maro bedzie dzisiaj bronil.