niedziela, 29 marca 2009

29 ladna liczba...

Eppearance-Konsbud-Teamgeist 29-8 (13-3)

Bramki:Antos Norbert - 4, Burnat Arek - 2, Czypicki Piotr - 6, Korwel Łukasz - 3, Roszkowski Sebastian - 5, Żurowski Przemysław - 9

Składzik:

Antos Norbert, Burnat Arek, Czypicki Piotr, Korwel Łukasz, Łaba Marek, Roszkowski Sebastian, Żurowski Przemysław

Ogolnie mecz na pelnym relaxie,karty odkryte od poczatku,dlatego mielismy tyle dobrej zabawy.Mlodzi gniewni walczyli jak mogli,ale nie wystarczylo to na ATOMOWY atak Eppe-kons.Teraz czas na Protector i wchodzmy w decydujaca faze rozgrywek...!!!

6 komentarzy:

Przemo pisze...

Protektor przegrał do 0. Z Sebą obejrzeliśmy pierwszą i kawałek drugiej połowy.
Wydaje się, że zbyt wielu atutów to oni nie mają, ale przypominam, że dzisiaj też z 2:0 zrobło się nagle 2:2.
PS(dla wtajemniczomych): w pojedynku półfinałowym dzisiaj drużyna mojej siostry wygrała drugi mecz w Polkowicach i jest stan 2:0, teraz 2 mecze w Gorzowie, a grają do 3 wygranych. W finale zagrają o złoto z Wisłą lub Lotosem.
Sorry za to, ale nie mogłem się powstrzymać.

norbi pisze...

No to gratulacje dla sister Zuro,bedziemy dopingowac w finale:)Troche odpuscilismy krycie ale mlode chlopaki niech sie ciesza z tych bramek i brawa dla nich za ambicje do konca,acha dziekowa tez dla Mara ze pomogl w klatce.

wski pisze...

Żuro??
siora rodzona??
pod Twym nazwiskiem??
gra, czy w sztabie skzoleniowym jest polkowic??
co do protectora to jedna bramka ulegli wkt i ... ograli devilsow, wiec kurde moze byc roznie i znowu czeka nas wazne zadanie!!!
a ja se jade na koniec Polski pic driny za EPPE i nie tylko:P
koszykowka to bezsensowny tam dodatek
pozdro.pl

lopez_27 pisze...

nie wiedziałem, że Twoja siostra gra w KSSSE. Bo tak się składa, że pochodzę z Gorzowa i jestem za nimi całym sercem. A w Gorzowie to już będzie tylko jeden gładki meczyk.

Anonimowy pisze...

gratulacje za meczyk wynik robi wrazenie, ja niestety w tym meczu rowniez nie zageam kostka caly czas dokucza mam nadzieje ze dojde do pelni zdrowia na mecz derbowy pozdr.
daniel

lopez_27 pisze...

ja tym razem będę na 200%