wtorek, 24 marca 2009

GIERAAA CZWARTEK 21;00

Prosze wpisywac sie kto bedzie.

16 komentarzy:

norbi pisze...

Jestem z nowym kolega na tescik ,ktory reklamuje sie jako byly obronca 3ligowej kotwicy kolobrzeg:)Oby nie czasy Kazimierza Gorskiego:P
ps.Wrazie niedoboru mam paru chetnych,jak cos dosztukuje.

Lukas pisze...

jestem;)

Przemo pisze...

jestem + Darek i Łukasz ode mnie.

Anonimowy pisze...

jestem jak bedzie wolne miejsce to moge wpasc z kolega,arekb.

norbi pisze...

Arek nie ma miejsc na ten czwartek,chyba ze kandydat do gry u nas w zespole na pozycji obroncy...

Anonimowy pisze...

no kandydat gra w A klasie junior z klinisk,18 lat kolezka Marka Laby.ale czy sie nada to trzeba by sprawdzic,bo potrzeba nam naprawde obronce klasy X,arekb.

norbi pisze...

Ok wiec na chwile obecna jest 8 osob. Zostaly 4 miejsca.

lopez_27 pisze...

mnie niestety tym razem nie ma. Obraziłem się :).

lopez_27 pisze...

A tak naprawdę mam wieczorne spotkanie. Najśmieszniejsze jest to, że kolano mi się poprawiło po ostatnim meczu :)

wski pisze...

bede

Anonimowy pisze...

CO ONI ZA PIERDOLY WYPISUJA NE STRONIE,ZE WKT Z NAMI WYGRAL,PANIE RZECZNIK INTERWENCJA,AREKB.

norbi pisze...

Piłkarze tej drużyny wyjdą na boisko zmobilizowani ostatnią porażką z Eppearance, poniesioną w dramatycznych okolicznościach.CZy tak czy tak i tak beda zmotywowani nie wiem co za koles to pisze ale jest z nim zle bo srednio co 2 tyg.robi podobny blad;]
ps. Jak cos jestem na hali i dopinguje bokarowcow dzisiaj:)

Anonimowy pisze...

bylo zwyciestwem ale napisalem maila i poprawili,arekb.

czypol pisze...

jestem

norbi pisze...

11 osob na ta chwile.

norbi pisze...

JEST JUZ 12 OSOB.