środa, 23 czerwca 2010

Ze Słonecznym w upalnym słońcu

Tak sie to zapowiada, niedziela godzina 12 mecz o kolejne 6 punktów. Szczególnie ważny dla Pawła 36 vel Chińczyka 56. To bowiem jego były team. Nie możemy zawieźć naszego sympatycznego koleżki i musimy pokusić się o zdobycz punktową. Kto jest?? Kogo nie ma??
Patrząc na tabelę i grę rywala wydaje mi się, że są za nisko:) i za wszelka cenę zechcą podskoczyć w górę po wygranej z nami ale my się nie damy.
Amen!!
Norbo, mecz z Nitrasem weź na niedziele.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Anonimowy pisze...

jestem oczywiście - aras

Anonimowy pisze...

oczywiscie jestem
daniel

Lukas pisze...

jestem

lopez_27 pisze...

jestem.

norbi pisze...

Aras to co zakladalismy na treningu wyjdzie na meczu:)Lukas ,A ty te pily pomiedzy keepera a ost.obronce mozesz puszczac :P
Co do niedzieli ma byc wiatr polnocno-zachodni ,ok 20 st.c,cisnienie w normie wiec damy rade i wygramy:),ALE wrazie nie powodzenia nie bierzmy przykladu od reprezentacji francji:)
Jestem.

wski pisze...

no to wychodzi na to ze sklad sluszny bedzie
lopez, golab - lukas, norbi, aras, arek be, norbi, seba, zapewne dojdzie kreft i pawel36 i jazda
nie wiadomo w sumie co z dynia
pozdroo
p.s. w sobote postaram sie nie upic:))))

Krefcik pisze...

Seba to jakiś prorok... Jestem!

Anonimowy pisze...

nostradamus z dupy hehe - aras

Dynia pisze...

ostatnio miałem natłok pracy i nieuczynnych kolegów co nie chcieli się pozamieniać na dyżury ale w niedziele JESTEM.

Rocky pisze...

Ale o mnie to Mr.Wski zapomnial! Och Ty taki-owaki...Jestem w niedziele...i taki to z niego nostradamus,ciekawe czy wynik meczu chociaż przewidzi...

wski pisze...

wiedziałem ze o kims zapomnialem
a typow nie daje
kiedys mi sie snilo ze przegramy baraz 12-1 i ... przegralismy 12-1

Krefcik pisze...

Seba ty Ty nie prorok, tylko sabotażysta!

Anonimowy pisze...

no i niespodzianka,mnie na 99,9% nie bedzie na meczu,arekb.

norbi pisze...

No to nie dobrze bo liczylem na 10 osob do pola ,chynczyk mowi ze z nimi trza presingiem i zaprosilem Micha na jutro ,zeby kazdy mial zmiane bo trzeba pozapierdalac na maxa w tym meczu!!!Zagrajmy jak Faceci z jajami jutro!!!