poniedziałek, 21 czerwca 2010

CZAS TRENINGU

OD TEGO WTORKU GODZ.21.30 I TAK CO 2 TYGODNIE TRENUJEMY NA BOISKU SLS.PROSZE WSZYSTKICH O BYWANIE CZESTE NA GIERACH,KEEPEROW MIN .30 MIN GRY W POLU ITP,ITD.
KOSZT 90ZL

PS,ogladalem mecz z nirasem wczoraj i mam odczucia pozytywne,brakuje nam zrozumienia szczegolnie w obronie za malo sobie podpowiadamy wzajemnie przy ustawianiu sie,ale kryjemy do konca akcji kazdy swego i to jest dobre...moglibysmy troche wiecej sie ruszac na boisku wiecej werwy :) oks lece nad baltyk i jutro postaram sie dojechac.Pozdr

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no to maly kroczek do profesjonal futbol,jestem obecny arekb

wski pisze...

mnie brak...

Krefcik pisze...

Będę. Zapytać tego mojego kolegi, czy nie chce się na stałe podłączyć?

lopez_27 pisze...

je jeszcze nie wiem. Nie mogę ruszać palcem po dzisiajeszym meczu

Anonimowy pisze...

ja jestem of course..
daniel

Anonimowy pisze...

co do meczu z nitrasem to nie zagralismy naj gorzej ale trzeba wziasc pod uwage poziom rywala przy druzynie grajacej lepiej to nie wygladalo by to tak rozowo tym bardziej ze problem z obrona jest dosc widoczny na tym nagraniu.
daniel

norbi pisze...

hmm Krefcio naturalnie jak ktos jeszcze ma kogos to tez zapraszac ,bo malo nas na dzis.
Ja obecny jutro.

Krefcik pisze...

myśle ze stroje zielone??? sporo nas ma takie koszulki...

Anonimowy pisze...

jestem i postaram sie skolowac gostka do gry - aras