niedziela, 27 czerwca 2010

Słonecznie...

... zrobiło sie w naszych sercach po końcowym gwizdku. Początek jednak fatalny, kazdy zaspany, zamiast spojrzec na siebie kieruje uwagi do innego, rywale nas jada mega, i po pierwszej czescie Sloneczny prowadzi 6-2. Druga czesc to nasza przewaga, wplynal na to fakt, iz rywale opadli z sil i nie ogarniali, gralismy przeciez w upale. Ostatecznie po zajebistej koncowce, mega emocjonujacej wygrywamy 8-7 i 3 pkt sa nasze. Dzis jak dla mnie mega mecz zagral Rocky, plus tez dla Lopeza, ktory odkupil swe winy sprzed tygodnia:). I niech ktos mi powie ze gra w 2 lidze nie ma sensu??!! Mamy 9 pkt i jest zaj. Walka o unikniecie barazy trwa:)

Sloneczny - Eppe 7-8 (6-2)
bramki: 3 - Seba, 3 - Michu, 1- Aras, 1 - Norbi

P.S. Czwartek 18 30 sparing na SLS przy Tenisowej z Luzersami. Kto jest?? Norbi! Ja wyjezdzam, ogarnij temat i jak cos dobierz kogos by minimum 9 mord bylo - tak taniej:) na gierce bede!

16 komentarzy:

norbi pisze...

To juz tradycja ,ze jedna polowe gramy slabo na spiocha ,a druga biegamy i walczymy tak jak sie powinno w 2 lidze.Rywale byli bardziej zgrani od nas i widac bylo tez ,ze ich zawodnicy graja w wyzszej lidze od dawna,ale walka walka walka mozna wszystko nadrobic.Tradycyjnie tez w kazdym meczu jeden z keeperow ma zalamanie formy,tym razem Lopez pokazal klase i zmazal plame z przed tygodnia...coz obroncy robia bledy,napastnicy traca pilki ,a wam i tak sie obrywa juz taka wasza przejebana rola...
Co ja mam powiedziec o ostatniej akcji meczu?tylko schowac glowe pod poduszke i dlugo nie wychodzic:(
Szacun dla Micha za gre dobrze wyczulem wczoraj zapraszajac na tez wazny mecz.
Brawa dla calej druzyny za wiare do konca !!!

Anonimowy pisze...

Dzieki pany za zaproszenie na mecz:):)Michu

Anonimowy pisze...

pieknie chlopaki,gratulacje!!!szkoda ze nie moglem pomoc,ale jak widac daliscie rade i to bardzo dobrze,w czwartek juz napewno jestem,arekb.
jeszcze raz szacun koledzy

Anonimowy pisze...

takie zwycięstwa najlepiej smakują!!Nam wszystkim należy sie szacun. jestem w czwartek - aras

norbi pisze...

Jestem za tym zeby zaprosic Mara i tego kolege co ostatnio,z mojej strony tez zaprosze 2 chlopakow,ale czy beda sie okaze,dam znac jutro.
Mnie nie ma w czwartek -praca;(

wski pisze...

niechaj określą się nasi keeperzy czy będą
jak nie, to niechaj moze Krefcik pogada o desancie z Konsbudu na ten pojedynek he heee
pozdroo
ja w czwartek jestem, do tego narazie jest aras i arek, czekamy na kolejne zgłoszenia co do giery!

wski pisze...

jest Lopez i jest Gołab:)
jest więc ok:P

Lukas pisze...

noo ja raczej bede a dzisiaj jeszcze pogadam z Marem i napisze czy on tez bedzie;)

Rocky pisze...

Za mojej krótkiej kadencji,to byl napewno najbardziej zaciety mecz,full zaangażowanie,gryzienie trawy!Nikt nie odpuścil.(wiadomo-dotyczy 2 polowki)I happy end!!!Szkoda że go nie nagraliśmy...ale kto wiedzial...zresztą w przerwie meczu pewnie operatorowi kazalibysmy się zawijać.Wieczorne granie niestety mi nie pasi.Milej gierki.

Krefcik pisze...

Niestety nie wyrobie się na tą gierkę :(

norbi pisze...

2 chlopakow ode mnie powinni byc jutro na gierce

Anonimowy pisze...

niech ktos wezmie nasz mecz na dvd ktory zostal uwieczniony i poczynilem wplate za niego,arekb.

Lukas pisze...

mnie i mara nie bedzie

CrowD pisze...

to ilu was bedzie?

norbi pisze...

Crowd nie wiem ,ale mozesz wpasc i zabrac kolege ze soba

CrowD pisze...

z tego co licze to pewnych jest 7 osob.
-seba
-aras
-lopez
-arek be
-golab
+2 os od norbiego
jezli to all co was moze byc to wpadam, ale jezeli ma nas byc wiecej to odpuszczam. dajcie znac ilu was bedzie w koncu. 507026376