środa, 17 marca 2010

Optymistyczny Seepoint -godz.12

W pierwszym meczu z tego co pamiatam,bylo dosyc latwo i przyjemnie.Mecz mielismy pod calkowita kontrola i punktowalismy rywala.W niedziele przewiduje taki scenariusz:
Rano na stronie www.halp.com.pl przy porannej kawie ,pod warunkiem,(ze Cinek nie zaspi pod barem na kacu).:)widzimy wygrana lub remis Tankii z Profesja,My spotykamy sie juz standardowo 30 min przed meczem i jedziemy po 3 pkt.
ps.Wczoraj ogladalem carefura.Dla mnie dziwny mecz,niby tez pod kontrola pilka od nogi do nogi ,posiadanie jak na warunki halowe z 70% mega duze,ale zabraklo szybkiego,zaskakujacego przejsca z defens do ofens.,usprawiedliwia nas tylko jedna zmiana.ALE bramki wszystkie moglyby kandydowac do gola kolejki...powaznie:)Ogladalo ten mecz juz paru z was,jakie macie zdanie o tym wlasnie meczu?

13 komentarzy:

lopez_27 pisze...

mnie niestety znowu nie będzie na meczu. Musze pozałatwiać ostatnie sprawy związane z nową praca i w niedzielę nie będzie mnie w Szczecinie. Ale myślę, że przeciwnik nie jest na tyle trudny, że mogę mieć pewnośc wyniku

Anonimowy pisze...

jestem na meczu,lekko pewnie nie bedzie i napewno nie mozemy sobie pozwolic na porazke do konca rozgrywek bo Profesja depcze nam po pietach a za nia nastepnych kilku chetnych na wyzsza lige,arekb.

wski pisze...

jeeestem
do bramki trzeba poprosić w takim razie Micha o gre!!
Nie mam rekawiczek, wiec Norbi mu skołuj jak coś:)
Generalnie jeśli chodzi o Seepoint to jest to team o duzym potencjale i dziwi mnie fakt, ze są tak nisko w tabeli!!
Dlatego nie mozna ich lekceważyc!
A co do Tanki, mam nadzieję, że wygrają, ale Profesja wydaje się byc w gazie, wygrali chyba z 5 spotkań z rzędu... w tym ograli nas i domi...

Lukas pisze...

mnie nie ma... niestety wyjezdzam na niedziele
powodzenia!

norbi pisze...

Lukas,gdzie znowu sie podziewasz:P,to moze Michu zagra z przodu jak do klatki przyleci Golab...

wski pisze...

i jak zwykle trzeba sie martwic
wiemy ze malo wiemy czyli ze beda: seba norbi i arek be
brak lukasa i lopeza
nie ma info od krefcia rocky'ego golebia modela pawla
dupowato bo nie wiemy czy zapraszac do bramki micha czy stanie np pawel
ehhh
niepowaznie:(

norbi pisze...

Pawel powiedzial,ze jak nie napisze nic na blogu to znaczy,ze bedzie.Ja was prosze nie idzcie w jego slady!

Krefcik pisze...

jestem! Melduje się zazwyczaj w piątki po zjeździe ze Świnoujścia.

Anonimowy pisze...

Krefcik bedzie napewno,chyba ze po niego nie pojade,ale pojade wiec bedziemy na meczu,arekb.

Rocky pisze...

Bede-mam nadzieje ze w dobrej formie po sobocie,gdyż wychodze na male co nieco-ale bede sie oszczedzal.

Anonimowy pisze...

Raczej jestem..dam znac jeszcze jutro.
-Model-

Krefcik pisze...

Ale się zgrałem z Arkiem. Komentarz praktycznie w tej samej minucie ;)

wski pisze...

humanos dzis zagral mecz
fakt, przegrali z tieto 17-3 ale byli
tylko z nami kurde duppaaa byla!!!