niedziela, 14 marca 2010

UPS...

EppE-Humanos 2-5 (1-1)
bramki:Seba-2.
Meczu bez rezerwowych nie wygramy.Do tego dodam dziwnych zawodnikow w ich druzynie,moglismy sprawdzic dowody...Sorka za nie wykorzystane 2 rzuty karne,zeby bylo smieszniej na 4 karne jeden wykorzystalismy ...chyba musimy pomyslec o zmianie hobby:(
Dwa pytanie ludzie:
1.Macie propozycje na nowa nazwe druzyny?
2.Pawel36 dzwonil do mnie z propozycja od Bugaja, proponowal mu komplet strojow za 70zl/sztuka.Objecal tez zabrac nasza mlodziez na budowe ,chce byc pracodawca:),coby dorobili pare groszy?

7 komentarzy:

wski pisze...

nie dodałes norbi ze ja na totalnym kacu
alkohol zabija ludzi
jakbym strzelil to co strzelic powinienem to by byl wynik jak w pierwszej rundzie
pogadam z robertami, moze sprawdzi jakos tych typow
moze uda sie walkowera zalatwic
ale to czas pokaze!!!

Krefcik pisze...

Jak już mówiłem "alkohol to Twój wróg"!
Meczyk bardziej jak luźna gierka na hali! Choć jeśli chodzi o Sebę to z tyłu trochę dziś poblokował.
Odnośnie przyszłości to rozmawiałem Rockym i niewykluczone, że nasz nowy drużynowy kolega załatwi sponsora. O nazwie jednak jeszcze nie będę mówić, żeby nie zapeszać. Podpowiem tylko, że był on po częśći powodem mojej niusprawiedliwionej nieobecności na meczu Carrefurem.

norbi pisze...

Krefcio czytalem nawet twoj wpis po meczu z careffurem,ale nie moge sie domyslec heh

Lukas pisze...

klops sie przydarzyl;) ale damy rade;)
szacun za walke!

Anonimowy pisze...

Panowie macie walkowera na Waszą korzyść :D

Krefcik pisze...

Trudno, żeby nie przyznali jak Humanos podszedł nieludzko to meczu i... stawił się w liczbie zero grajków ;)

lopez_27 pisze...

weźcie mnie nie denerwujcie tak więcej.!!!!!