poniedziałek, 15 marca 2010

EppE w sls-ie.

Ten Prima-Aprilis w poscie ponizej to znak,ze juz wszyscy chcemy wiosne!Oczewiscie druzyna Humanosa nie stawila sie na meczu:(
Tak juz calkiem powaznie odniose sie do rozgrywek SLS-U.Po wczorajszych naszych rozmowach w szatni zamykam calkowicie sprawe naszego EPPE w Sls.Nie bedziemy sie laczyc z Konsbudem.Z calysz szacunkiem dla kolegow z ekipy Zura i z doswiadczen wiem jak sie to wszystko konczy.Uwazam,ze nasza druzyna w ostatnich 2 latach zrobila duzy postep pilkarski i kolezenski,chcialbym to caly czas pielegnowac:)Mimo,ze wszyscy znamy juz sprawe mojego brata,ktory sprzedal firme,a obecni wlasciciele nie sa chetni wykladac na pilke kasy ,moja propozycja do nazwy druzyny jest... EPPE ,bo tylko tak moga nas kojarzyc inne teamy,oczywiscie do poki sie nie znajdzie nowy sponsor.
CHLOPAKI!Glosowac na bramke miesiaca Seby!!!

8 komentarzy:

Lukas pisze...

jest ZAAAA :)

Anonimowy pisze...

Ja nie gram w SLS`ie mam zerwane wiazadla... pozdro - Michu

Anonimowy pisze...

wszystko ma swoj koniec,oby znalazl sie nowy sponsor i paru nowych wartosciowych kopaczy,szkoda ze Michu nie zagra-choc cuda sie zdarzaja,szybkiego powrotu do zdrowia,arekb.

Anonimowy pisze...

Oj zartuje jak wy denerwujecie z tym Humanosem ze przegraliscie hehe:P piszecie na blogu a ja juz malo co zawalu nie dostalem:P eheh:P gram gram:D jak sie znajdzie dla mnie miejsce oczywiscie:) - Michu

norbi pisze...

Zobaczcie jaki cwaniak hehe no mnie tez nabrales,wogle kontuzje z kolanami to dlugie i odnawialne qwna...juz myslalem Michu,ze gdzies na sniegu ci noga uciekla w tej twojej lidze.
Ja w poscie glownym zapomnialem napisez,ze ludzie ktorzy pomogli nam w awansie tez sa mile widziani Darki ,Zurki itp. Wraca Aras kwiecie?Tak ze 2max 3 osoby i jedziem:PPP
Seba,a co z tym Bedziem?

Anonimowy pisze...

a ja ma pytanie odnosnie tych naszych sond jak to jest mozliwe ze w druzynie jest nie wiecej niz 12 osob a glosujacych jest ponad 20 osub :)
daniel

norbi pisze...

O Golab wraca razem z wiosna:)Widocznie,ktos nie ma szacunku dla nas...Moze jakies zabezpieczenia serku?:P Jednak najlepiej gadac o tym w szatni:)

wski pisze...

Bedek narazie w Norwegii
pogadam jak wroci
obiecał:P