czwartek, 26 lutego 2009

1buleczka,mala czarna i jedziemy!!!:)

Bardzo wazne spotkanie w niedzielny poranek o godz.10 gramy z Tiesto-enatorem.Rywal bardzo dobrze radzi sobie z ekipami z dolu tabeli zdobywajac 18 z 19stu pkt,jakie maja na koncie ale remisujac w 4 kolejce z impexem.Pewne jest ze beda chcieli wziazc rewanz ze pierwszy mecz (Bramka na 5-4 w doliczonym czasie Lukasa)...
Panowie max mobilka,koncentracja,1-2-1 jak mamy pilke oraz dzialajacy budzik Golebia...no trzeba to napisac chlop forme ma chyba najlepsza od poczatku kariery w halpie i jestem spokojny o sms-a:)
Pozniej 2 tygodnie przerwy meczowej,wiec "KIKUTY" zostawmy na czwartkowe treningi:)
pozdr.

10 komentarzy:

norbi pisze...

Zapomnialem dodac ze moje zasluzone miejsce oddaje Zimie zwanemu dalej Damianem i jestem spokojny ze mnie godnie zastapi na ostatnim!!!Pamietajcie o zmianach,Krefcio podpowiedz Zimie ustawianie sie zebysmy ciagle grali swoje i zmieniaj sie z nim a i skrobaj:) Zuro mam wrazenie ze biegasz ostatnio wiecej...schudles na nartach?Aras ty zostaw dobre wrazenie bo pewnie wrocisz na sls-a dopiero?

Anonimowy pisze...

jestem - to raczej napewno mój ostatni mecz przed wyjazdem,wracam w lipcu,czyli na drugą rundę sls,pełna mobilka - aras

lopez_27 pisze...

Ja jestem gotów na ewentualne zastąpienie w jednej połówce Gołębia lub ewentualne uzupełnienie gdy nie zadziała jego budzik.

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

wski pisze...

ja tez bede

Lukas pisze...

dam znac jutro czy bede..ale watpie..musze sie podkurowac;)

Krefcik pisze...

jutro odstawiam medykamenty, w niedziele jestem...

Anonimowy pisze...

...jestem...

Anonimowy pisze...

moj budzik zostal nastawiony na godzine 8:00 wiec raczej nie zaspie
daniel

czypol pisze...

ja tez jestem.