wtorek, 24 lutego 2009

GIERAAA CZWARTEK 21;00

Prosze o komenta.
TRENING ZOSTAL ODWOLANY.

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem z bratem na bramkę i kolegą do pola :)
Kuba

wski pisze...

mnie nie ma
imieniny TatyMirka:P

lopez_27 pisze...

ja jestem. Powinienem mieć jeszcze jednego grajka. Czyli jak widzę będzie dwóch keeperów.

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.jak reszta??

czypol pisze...

jestem tez.

Krefcik pisze...

nie ma mnie... choróbsko i Lech są przyczynami. oktaw powinien byc.

Lukas pisze...

nie ma mnie..jestem chory;/

Anonimowy pisze...

w sumie racja że jest to może byśmy przełożyli, bo coś mi się wydaje, że mało ludzie będzie. Mojego brata jednak nie będzie.
Kuba

Anonimowy pisze...

w sumie racja że jest LECH miało być ;p

czypol pisze...

moze rzeczywiscie jakis wyjatek na lecha zrobimy...norbi - decyduj.

Anonimowy pisze...

jestem za bo cienko widze ilosc osob,moze udaloby sie przesunac ten trening,arekb.

norbi pisze...

koles nie odbiera telefonu ale postaram sie przelozyc...

Anonimowy pisze...

Mnie też nie będzie. Na głodzie sportowym melduję się w niedzielę.
Chłopaki ode mnie wolą oglądać Lecha...

lopez_27 pisze...

czyli widzę że dzisiaj jednak LECH :). No i w sumie dobrze, bo miałem wewnętrzny dylemat :)