niedziela, 26 września 2010

Eksperymentalne 3 punkty

Wygraną w takim składzie i w takich okolicznosciach uznaje za nasz najwiekszy sukces w tym sezonie. Nie było mowy o zgraniu, bo chyba jeden raz w takim składzie osobowym gralismy. Nasz skład to: Kuma - Krefciu, Roki, Seba, Michu, Rafał vel Kuba i Gołab do pola:) Zaczęło sie od 2-0 dla nas, początek drugiej połowy jednak w naszym stylu, czyli zatrważający!! 3 minuty i zrobilo sie 2-3, potem 2-5, jednak my nie tracimy nadziei i jedziemmmy. Cudowne okienko Micha, potem Roki na farcie po słupku i ja z krzywego trampka no i wygrywamy 7-6. Zaaaj wazne 3 pkt, mega szacun dla obecnych. Ta wygrana zbliża nas do upragnionego utrzymania i bez barażach.

Eppe w eksperymencie - Niras bez mapy 7-6 (2-0)
gole: 3 - michu, 2- Seba, 1- Roki i Kuba vel Rafał

23 komentarze:

Krefcik pisze...

Dobrze,że mamy rezerwowych! A Kuma pokazał, że powinien awansować do pierwszego składu! Gdy sił nam brakowało swoimi interwencjami utrzymał nas w grze. Do tego doszła nonszalancja rywali i nasza konsekwencja, dzięki którym wywalczyliśmy prawie niemożliwe 3pkt.! Dobry mecz, dobrze zaczęta niedziela, niech jeszcze tylko ta Pogoń da rade... ;)

Anonimowy pisze...

siemanko chłopy!! pozdrowienia z Maroko,wracam w grudniu i najprawdopodobniej juz wiecej na tak dlugo nie zostawie zespolu:-)zmieniam robote wkoncu hehe GRATULUJE wygranej i kurna ciągnijcie panowie dalej bo musimy sie utrzymać bezwzględnie!!!czytałem wcześniejsze posty i widzę,że jakieś dziwne problemy sie pojawiły?Nie rozwalcie tylko drużyny:-)powodzenia i do szybkiego zobaczenia!!!aras

Anonimowy pisze...

Aras byla chwila zwatpienia bo nie zawsze jest latwo w zyciu,ale zapewniam Ciebie kolego ze juz na chlodno wracamy do gry!!!Panowie Szacun za 3 pkt,mialem dobre przeczucie mimo tych przeszkod jakie nas przesladuja :( I dzisiaj kolejna gruda pod nogi rzucona ...Kuma wyslal mi fote z reka w gipsie i czy my kurwa nie mamy pecha...mam nadzieje ,ze zlagodza mi kare bo zapodalem im pisemko i bedzie na wiecej na kolejnych meczach!!!:P Kuba jak masz ochote grac z nami czesciej to zapraszamy na treningi.
Norbi.

norbi pisze...

ps.Cydzio jak wraca ze szkocji to zawsze nas wzmacnia hehehe:)

Anonimowy pisze...

Ja wczoraj po meczu mialem zawal:d brak mocy:D hha:D brak zmian to jednak lipa:) michu

Anonimowy pisze...

gratulacje za wynik i walke oraz mega poswiecenie-slyszalem co Kuma wyprawial na boisku-szacun dla wszystkich bo wiem ile trzeba sil wlozyc w mecz bez zmian ale pokazalismy po raz kolejny ze druzyna ma charakter i zawsze wie w ktorym momencie sie z tym ujawnic,arekb.

Anonimowy pisze...

gratulacje za wynik i walke oraz mega poswiecenie-slyszalem co Kuma wyprawial na boisku-szacun dla wszystkich bo wiem ile trzeba sil wlozyc w mecz bez zmian ale pokazalismy po raz kolejny ze druzyna ma charakter i zawsze wie w ktorym momencie sie z tym ujawnic,arekb.

Lukas pisze...

SZACUN!!!

lopez_27 pisze...

ja właśnie dzisiaj pozyłem się usztywnienia na nadgarsktu. Jednak wyrok brzmi jeszcze ok 8 tyg. Ale myślę, że 4 starcza n wyćwiczenie ręki i powrót w wasze szeregi

wski pisze...

jedno po meczu jest pewne, z ligi nie spadniemy
minimum baraze a i duza szansa jest na to, by uniknac barazy co byloby mega sukcesem w zaistnialej sytuacji
sluchajcie, co robimy z niedzielnym meczem, niech sie kazdy wypowie
WKT to nie niras i z nimi zdziesiatkowani dostaniemy dużą trąbe:)
ja wyjezdzam, norbi pauzuje, lopez i kuma kontuzjowani
akurat ten mecz bym przelozyl na koniec, jesli to mozliwe, ale... niech wypowiedza sie wszyscy:)
pozdroo

Anonimowy pisze...

mozemy przelozyc o ile sie da,arekb.

Anonimowy pisze...

mnie tez to pasuje
daniel

Anonimowy pisze...

Mnie napewno nie ma w niedziele :) Michu

Anonimowy pisze...

Panowie jak ktos ma ochote pograc dzisiaj na budowlance hali o 21 zapraszam cena chyba 10 pln ,moze uzbieramy z 4-5 osoby to mozemy swoj team zrobic...dajcie znac na mojego koma .\Norbi

wski pisze...

Panowie!
Mecz na 90 procent bedzie przelozony!
Potwierdzenie tej informacji nastapi dzis wieczorem
Pozdroo

Anonimowy pisze...

NO I GITES!! Z WKT TRZEBA ZAGRAC W NAJMOCNIEJSZYM SKLADZIE!!!
NORBO

Anonimowy pisze...

PANY MAM PYTANIE ! KTO WIE ? KTO MOZE ? POZYCZYC AUTO NA WEEKEND ! PILNA SPRAWA MAM EGZAMINY W SŁUPSKU I POZNIEJ WESELE W WAŁCZU I NIE MAM JAK SIE DOSTAC MAM EGZAMINY DO POLICJI ! RATUNKU:D:D

mICHU

Anonimowy pisze...

PANY MAM PYTANIE ! KTO WIE ? KTO MOZE ? POZYCZYC AUTO NA WEEKEND ! PILNA SPRAWA MAM EGZAMINY W SŁUPSKU I POZNIEJ WESELE W WAŁCZU I NIE MAM JAK SIE DOSTAC MAM EGZAMINY DO POLICJI ! RATUNKU:D:D

mICHU

Anonimowy pisze...

PANY MAM PYTANIE ! KTO WIE ? KTO MOZE ? POZYCZYC AUTO NA WEEKEND ! PILNA SPRAWA MAM EGZAMINY W SŁUPSKU I POZNIEJ WESELE W WAŁCZU I NIE MAM JAK SIE DOSTAC MAM EGZAMINY DO POLICJI ! RATUNKU:D:D

mICHU

Anonimowy pisze...

probowales w wypozyczalni?
ostatnio bralem dostawczaka na mieszka I i koszt okolo 240zl,wiec za jakiegos malego smigacza wiele nie zaplacisz.arekb

Anonimowy pisze...

Probowalem wychodzilo mi za przygotowanie za odbior i depozyt okolo 750zl:/ plus paliwo...No lipka:D bede szukal dalej :D

lopez_27 pisze...

ja niestety Ci nie moge pomóc, bo mój samochód już sie nie nadaje na trasę powyżej 50 km.
Sam mam dylemat jak musze jechać do Barlinka do rodziców :)

Anonimowy pisze...

idz na mieszka I tam sa luzni goscie z ktorymi sie dogadasz,ja samochod chcialem od 21 a dostalem za free od 12 i jeszcze oddalem 2 godz po terminie i tez nic nie chcieli,arekb