sobota, 2 października 2010

Miec juz to z glowy...JESZCZE PO 33ZL

1-Norbo 140zl-Zaplacil
2-Seba 140zl-Zaplacil
3-Arek Be 140zl Zaplacil
4-Golab 140zl-Zaplacil
5-Nowokunski 140zl-Zaplacil *
6-Krefcio 140zl-ZAPLACIL
7-Aras 140zl - WYJECHAL
8-Dynia 140zl - BRAK WPLATY
9-Rocky 140zl -Zaplacil
11-Lukas 140zl-zaplacil
12-Szymon -Zaplacil *
*-dlug u Norbiego
KAZDY PO 33 ZL NA WTOREK !!!!
1260 zl WPLACILEM na BARZE reszte (140zl-BRAKUJE DO WPISOWEGO)+(60zl BRAKUJE za Trening)+(zalegly mecz z WKT 90ZL Sebo ?)......MUSIMY SZYBKO UZBIERAC!!!!!!!!
Tak wiec brakuje w kasie 290 zl podzielic na 9 osob = 33 zl

10 komentarzy:

norbi pisze...

witwicki nie zaplacil za 1 runde wiec i nadplaty nie ma,koszulke i kase za 1 runde i tak bedzie musial oddac,bede dzownil do niego ale kurwa to jego obowiazek dzwonic do mnie tak czy nie,jak juz nie umie sie tu wpisac...ile kolega ma lat 19?czemu w kazdym sezonie musi sie jedna osoba taka nie odpowiedzialna trafic!?

Lukas pisze...

ciekawe jak to wyszlo ze rywali bylo tylu co nas?!
http://www.halp.com.pl/sls/index.php?action=match&match_id=8628

masakra...

Anonimowy pisze...

reszta to jakis walek,Seba cos wspominal o gosciu ktory gral w slonecznym punkcie...ogolnie ta liga schodzi na psy,arekb.

lopez_27 pisze...

jakbyś mógł za mnie założyć do 10 nastęnego miesiąca to błbym wdzięczny. Miałem nieprzewidziany wydatek

wski pisze...

norbi ma racje
ostatnio sie robert pytal o kase
moze byc tak ze w niedziele nie zagramy....
moze norbi chociaz te 8 stow podwiez w tygodniu?
dzis mnie nie ma:(

Anonimowy pisze...

Norbi dolicz jeszcze te 110zl moje za poprzedni sezon HALP prosze! Dla was to bedzie po 10 zl wiecej, dla mnie stowa... sto razy sie prosilem o to, DZIEKI !!! Sergio

Anonimowy pisze...

Serdzio,ale powiedz mi jak mam kasowac ludzi ,ktorych jeszcze u nas nie bylo...?

Anonimowy pisze...

Norbi mowimy o ok "10zl" na osobe oraz o moze kilku osobach ktorych nie bylo. Czy to tak naprawde wielki problem?

Trzeba to bylo zrobic juz dawno, prosilem wiele razy :(

Co ja mam powiedziec, ja nawet nie powachalem pilki w tym sezonie za ktory wciaz druzyna mi jest wciaz winna...

Na osobe to sa grosze niezauwazalne, wrecz smieszne jest to, ze musze o tym pisac - ale jak sie uzbiera razem to dla mnie sa to przynajmniej jedne porzadne zakupy na pare dni..

Please rozlicz to dokladnie na wszystkich, a jak ktos nie chce placic tej nadwyzki to OKEY - dziekuje bardzo osobiscie i pozdrawiam z Australii.

Sergio

wski pisze...

Po pierwsze to 180 musimy zaplacic bo to my przekladamy za mecz
'po drugie widze ze temat oddania mi za giere z luzersami umarl mimo ze pisalem o tym ostatnio z 3 razy
ok - nie zbiednieje!!!!!!!!!!!!

Krefcik pisze...

to ile w końcu??? może rozłożyć na raty wtorkową i niedzielną ;)