środa, 22 września 2010

Kluczowy mecz

W niedziele o 11ej gramy z Nirasem. To mecz o przysłowiowe 6 punktów, a u nas dwa powazne problemy. Po pierwsze kasa i brak wpłaty, co może spowodować, ze w niedzielę nie zagramy. A po drugie skład... nie ma Arka i nie ma Norbiego. Nie ma chyba tez Lopeza i Szymona. Kto jest??
Mam nadzieję, że skład będzie wygladał przynajmniej tak:
Gołab - Krefciu, Dynia, Rocky, Lukas, Michu (ratuj Chłopie:) !, Seba.

Norbi, czy Szymon juz będzie?
Czy wpłacisz chociaż te 8 stów by sie nie przywalili do nas?
Czy masz kogos, kogo mozna dobrac na to spotkanie a jest na liście rezerwowej?
Myslę o jednej osobie!!
Pozdroo

19 komentarzy:

Krefcik pisze...

Jestem! Rozmawiałem z Rockym, ma przelać kase przed meczem, to dojdzie jedna składka.

Anonimowy pisze...

jestem
daniel

Anonimowy pisze...

mnie nie ma jak juz zapowiadalem wczesniej,i tak zreszta mam pauze za zoltka i brutalna gre,arekb
P.S.tak jak wspominalem Norbi naszej druzynie potrzebna jest gleboka reforma,chyba ze kolejny sezon bedziemy rzeźbic ludzi na treningi,mecze itd.

Anonimowy pisze...

Arek ile kasy uzbierales po treningu?
Ja nie bede raczej mogl was pokierowac z lawki,bo wyjezdzam na weekend,ale moze jedna polowe polapie Kuma Arek Be wiesz ktory to byl na gierce.Szymon bedzie na meczu.
Co do kasy to wisimy 2 rate wpisowego no i za ostatnia giere.
Norbi.
Ps.Lopez moge za ciebie do 10.10 zalozyc.

wski pisze...

no to zaj ze bedzie SZYMON
o wynik jestem spokojniejszy
u Pawla 36 wlacza sie sekretara
rozumiem ze na gierze malo ludu bylo?
ja juz kiedys dolozylem 50 zika do giery, zenada
Michu a co z Toba??:)
dasz rade!??

Anonimowy pisze...

poniewaz mnie nie bedzie bo wyjezdzam kase zbieral Golab i ma przyniesc na mecz,arekb.

wski pisze...

michu bedzie!!
na chwile obecna wiec; golab - szymon, krefciu, michu, seba, czekamy na info od lukasa dyni i rockyego!!
tylko 3 pkt:)

Lukas pisze...

mnie chyba nie bedzie. bo mozliwe ze bede jechal w sobote do Rzeszowa z Markiem Łabą bo chlop sie tam wynosi na studia. i nie wiem czy wroce na niedziele. jesli rano w sobote wyjedziemy to moze moze jak cos to napisze albo tu albo wysle smsa. pozdro

lopez_27 pisze...

Dynia niestety wyjeżdża już w sobote

wski pisze...

no to mamy przejebane, a mecz musimy zagrac bo jak bysmy przelozyli to za tydzien AREK BE bedzie pauzowal a za tydzien ja wyjezdzam i mnie nie ma
generalnie totalna chujowka, licze wiec na to ze ten mecz rozegramy, wazne by bylo choc 6 osob':(((
golab - michu, seba, krefciu, szymon i rocky o ile wszyscy beda, czynimy starania o choc jedna osobe z rezerwy wpisanej na sezon
ehh

Lukas pisze...

mnie na 100% niestety nie bedzie.. powodzenia!

Anonimowy pisze...

Ja jestem ! w 100 % sprawny:D moge grac 50 minut jebne 10 bramek i spadam na piffko:D haha!Michu

Rocky pisze...

Jestem w niedzielę. Kasa wplacona na konto.

Anonimowy pisze...

za trening uzbieralem 40 + 10 wplacona wczesniej norbiemu... co z reszta??
daniel

Krefcik pisze...

Z tego co wiem nie było (nie licząc poważnie kontuzjowanych) mnie, rockiego, seby, zdaje się norbiego, dyni, nie wiem jak lucas. Daje to 6 grajków Eppe... Uważam, że te brakujące 40 zeta należy podzielić właśnie na nich, więc na najbliższy mecz każdy z tej szóstki powinien przynieść 7zł.

Anonimowy pisze...

Krefcio piszesz o treningu?Ja bylem na gierce z 37,5 goraczka ;] Jade na halp-a zaplacic tyle ile mamy w kasie ,natomiast reszte brakujaca + za trening musimy do nastepnego meczu uzbierac.
Co do jutrzejszego meczu to pamietajcie,zeby jeden z was Seba/Michu gral bardziej w srodku pola ,a nie w jednej linii to jak wytrzymacie kondycyjnie bede 3 pkt:)

Norbi

Krefcik pisze...

No to zrzuta po 8 zeta ;)

Anonimowy pisze...

pozdrowienia z Kazimierza i powodzenia na meczu,napewno dacie rade,arekb.

wski pisze...

niesmialo przypomne ze gieraz z luzersami na ktorej poplynalem 5 dych nie ejst rozliczona