sobota, 14 sierpnia 2010

Wracamy!!!!

Po wakacyjnej przerwie znów przed nami walka o ligowe punkty. Na poczatek mecz, którym kończylismy tamta rundę. Gramy z Hiperem, kazdy z nas chyba pamieta jak ten mecz wyglądał, wiec nikogo mobilizować nie trzeba na ten pojedynek. niedziela, godz. 11ta - kto jest? Na pewno nie ma Norba i Arasia, to wielka strata, ja z kolei wyjde na boisko i zobacze jak będzie z moim Achillesem....

Proszę pisać także kto będzie na gierze ze Stasiakami we wtorek o 21:30. Ja będe jak przezyje niedzielny mecz, to będzie znak, że wszystko jest oki.

Czekam wiec na info w komentarzach o tresci:

niedziela - jestem
wtorek - jestem tez:)

Pozdrooo

18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

w ta niedziele???jutro,arekb.

norbi pisze...

Malo nas nawet bardzo malo:( Ja moze na treningu bede ,zalezy jak sie bede czul po podrozy...qrde szkoda,ze nie moge byc z hiperem na meczu.z nimi trzeba duzo presingiem grac i fizycznie bo to drwale i brutale oj bedzie bardzo ciezko cos ugrac wam w tym meczu,ale trzymam kciuki.!

Anonimowy pisze...

JAK BEDZIECIE POTRZEBOWAC POMOCY PISAC MICHU.

Anonimowy pisze...

w niedziele obecny,
we wtorek obecmy,
daniel

wski pisze...

Michu!
Oczywiście, ze jestes potrzebny w zaistniałej sytuacji, tylko, ze z Toba jest tak, ze trudno nadążyć:)
Raz jesteś, a za chwile piszesz że Cie nie ma bo awaria nogi itp:P
wpadaj Brachu koniecznie!!!

lopez_27 pisze...

ja też jestem zarówno w niedziele jak i we wtorek. Co do Micha to myślę, że przechodzi znane nam wszystkim rozterki. Boli mnie, ale i tak bym chciał zagrać

Anonimowy pisze...

Obecnie mam przerwe pol roczna ale pomoge wam ! Kumpli sie nie zostawia w ciezkiej sytuacji:D za duzo dla mnie zrobiliscie:d zeby was zostawiac:d michuu : obecnie jestem w Gdansku do czwartku bo jade na mecz Polska Brazylia w siate :p wiec wracam dopiero w czwartek do szczecina:d wiec bede na meczu:)

Anonimowy pisze...

jezdem w niedzielwe i we wtorwek,arekb

Krefcik pisze...

niedziela i wtorek na tak!

Anonimowy pisze...

Panowie pozdroo ze slonecznej i przepelnionej niemcami majorki:)Widze,ze malo nas bedzie na meczu,Seba pomysl cos nad taktyka...Co jest z Rockym i Dyniam,Lukas zyjesz? yhm..moze Golab zagra pare minut w polu,ale wtedy np.zastapi na chwile Sebe lub Micha,zeby odpoczali...z Hiperem trzeba cisnac presingiem,ale nie mamy skladu na ten mecz,jednak wierze w jakis punkcik¨:) WALKA WALKA WALKA
Na treningu raczej bede z lekka zjebany ,ale wpadne.pozdro
Norbi.

Rocky pisze...

Jestem,jestem-w niedzielę koniecznie.Rundę rewanżową wypadaloby rozpocząć z przytupem!!!Widzę że ze skladem lipa-to może tego mojego koleżkę-perkusistę sciągnąć(grał z nami 1 meczyk na początku)?Co Wy na to?

wski pisze...

Na chwile obecna: Gołąb i Lopez do klatki, a do pola seba, Michu, arek, Krefciu oraz rocky. Jak dojda Luks, i majacy w pizdzie nas na blogu Pawel i moze Dynia to wowczas bedzie oki. natomiast jesli oni sie nie zgodza to wtedy trzeba brac perkusiste, ale to narazie niewiadoma!

Lukas pisze...

nie jestem pewien czy bede jeszcze napisze

Anonimowy pisze...

Z nieba spadl nam Szymon (wiekszosc zna kolege) i bedzie na meczu w niedziele do pola.Lukas moglbys czesciej bywac w 2 rundzie na meczach i treningach:p
Norbi

Anonimowy pisze...

ps.pamietajcie o wtorku!!!

lopez_27 pisze...

Dynia jutro też będzie. Do ostatniej chwili trzymał w napięciu, bo nie było wiadomo. Teraz też w pracy więc jestem posłańcem

Anonimowy pisze...

A jutro jest mecZ? Michu

Anonimowy pisze...

dzisiaj jest mecz,dzieki Lukas za info czy bedziesz,arekb.