czwartek, 29 kwietnia 2010

SLS 2010... Columbus na starcie...

tak naprawdę musimy zapomnieć o środzie i myśleć o grze....
gramy w 2 lidze, wielka nobilitacja, w sumie wielu z nas nie grało w pamiętnym sezonie, kiedy spadliśmy z 2 ligi w sumie z hukiem
tam też były słupki - wiele setek ale punktów mało
dlatego ostrzegam i apeluje, niechaj porazki sromotne, które zdarzyć sie mogą nie zepsuja druzyny, niech gra w SLS będzie zabawa, wisienką na torcie, torcie który kupilismy rok temu swymi wystepami
norbi!!! daj skład na sls, albowiem jesli mówimy o nim to na pewno w porównaniu z poprzednim rokiem nie ma z nami Żura, Darka Zet, Czypola i Zimy, nie wiem też co z Modelem i Michem, a więc sporo strat być może...

Kto w zespole?? ja to widzę na dziś tak:
bramkarze: nowokuński, gołębiewski
gracze z pola: antos, burnat, czeladziński, korwel, kreft, mazurek, roszkowski, witwicki

mega mało... kto jeszcze?? nawrocki?? i nadal mało...

Napisz Norbi jak to widzisz wszystko
w niedziele o 11ej mecz z Columbusem, teamem mającym za sobą grę w 1 lidze SLS...

18 komentarzy:

daniel pisze...

no umnie sie okazalo ze jednak majuwa wjazdowa wiec w pierwszym meczu nie zagram niestety, ale mam nadzieje ze lopez na miejscu i zagra mniedzy slupkami.

norbi pisze...

A no widze to tak,ze miesiac maj bedzie mega ciezki i kazdy zdobyty punkt bedzie na wage zlota dlaczego?Seba wesele i wyjazdy,nowy koledzy MaciEK ORAZ Rafal na 100% od czerwca,Slawek w niedziele tez raczej jeszcze nie obecny ,a moze to dobrze,ze zagramy swoja zgrana paczka?
Panowie licze bardzo na Pawla 36 i jego doswiatczenie,a ze umie grac dobrze z tylu pokazal z Dominatura ,a i z sls-u pamietam go o wiele lepszego niz pod dachem.Sila nasza bedzie druzyna z Seba na szpicy,do kazdego meczu ,musimy podchodzic bez napinki ,bo w tym sezonie co spadlismy z hukiem kazdy mecz byl finalem,a przeciez twutwu wrazie niepowodzenia odbijemy sobie to w 3ligowym halpie:)W kazdym meczu nie patrzmy na rywali,ze maja kowalskiego czy wichniarka w skladzie,patrzmy na swoja gre na lepiej ustawionego kolege ,na odbieranie ,starajmy sie grac w pilke i dostosujmy sie do inteligencji gry w 2 lidze,nie raz mecze beda wazyc sie do ostatniego gwizdka, madrze wyprowadzajmy kontry i w odpowiednim momencie lapmy rywala za gardlo!:)
Narazie cisza od Arasia,a moze Model sie odobrazi lub napisze gram z wami,albo pocalujcie mnie w dupe,albo Michu nam pomoze w tym pierwszym meczu,bo jest nas zdecydowanie za malo na niedziele...

Anonimowy pisze...

Norbi ja Ci pisalem ze odpadam bo brak kasy... brak pracy ... Ale jak chciecie piszcie chetnie wam pomoge jak bedziecie chcieli... pozdro Michu

lopez_27 pisze...

no właśnie znowu będę musiał popędzić w niedzielę z Barlinka rano. Moja kobieta chyba nie będzie szczęśliwa. Ale obiecuję, naprawdę obiecuję, że zrobię wszystko żeby być na tym meczu. Uwielbiam grać na slsie. Niestety na chwile obecną nie mogę powiedziec na 100% czy będę czy nie. Dlatego uważam, ze mecze w takie weekendy jest trochę bez sensu

lopez_27 pisze...

no i wielki h..... Mnie niestety nie będzie. Spotkanie rodzinne dot. mojego ślubu. Niestety się nie wykpię.

wski pisze...

no to nie mamy keepera
zenadka:((

wski pisze...

nadzieja w Michu, ze pomoze....

Lukas pisze...

ja oczywiscie jestem gotowy na walke do konca;) musze sie wyszalec przed maturkami ktore sie zaczynaja w przyszlym tygodniu;P

Anonimowy pisze...

jestem,nowy kolega Slawek jeszcze nie powiedzial ze nie zagra,Michu przybywaj potrzeba kipera,arekb.

daniel pisze...

pany z tego co widac to ciezko ze skaldem moze rywale tez nie dadza rady, moze by tak przelozyc?

norbi pisze...

Rywale tez pewnie beda w oslabieniu ,Michu w bramce reszta do pola i jedziemy z colubusem:)ps. nie najebac sie w sobote za mocno!

Anonimowy pisze...

ok pany ja stane u was:):) eheh:D Michu...:D Norbi a zabierzesz mnie po drodze??:D

Anonimowy pisze...

beda czy nie my gramy o 3 pkt,arekb.

daniel pisze...

no to powodzenia!!!!!!!!!!!
I pierwszych 3-ch:)

norbi pisze...

Spoko Michu bede o 10;30 jutro tam gdzie zawsze po ciebie,wez od Modela koszulke i 10 zl ...panowie brakuje za halpa 110 zl i musimy ta kase splacic wiec prosze wszystkich o kase na meczu po 10zl.

Krefcik pisze...

jestem! Jak Michu będziesz wiedział się z Modelem to zagadaj czemu się nie odzywa. Czy już ma dość? Przydałby sie...

Anonimowy pisze...

Siemka.sorka chlopaki ale niestety nie bede gral na sls'ie w tym sezonie.ciezko z kasa wiec odpuszczam granie.koszulke i dyszke dam Michalowi.powodzenia i pozdro.
-Model-

Rocky pisze...

Ja jestem.Norbi-odnosnie nowych-pogadamy jutro.