czwartek, 18 lutego 2010

Na Tieto nadszedł czas

W niedzielę w samo południe na Tenisowej zmierzymy sie z ekipą bodaj grającą najbrzydszy dla oka futbol w naszej lidze. Panowie bronia sie w okolicach swego pola karnego całą czwórką i czyhaja na kontry. Tracą mało bramek, ale i mało strzelają. Ich bilans bramkowy to 55:52, mniej goli w lidze straciła tylko Dominatura. Jeśli mnie pamięc nie myli 3 razy z rzędu wygrywalismy z nimi jedna bramką. Szykuje się więc piekielnie trudny mecz. Patrząc na strone HALPu nie zagra Norbi, który musi cierpieć za swój wybryk z PROFESJą, co z Lukasem?? Co z resztą, pisać!!

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wygracie na loozie:) - Michu

norbi pisze...

Z tym zespolem jeszcze nigdy nie gralem...pamietam 2lata temu krakow szkolenie,rok temu tez gdzies jechalem ,a teraz pauza,ale jeszcze rozmowa jest w toku...Co do tieto to prawda zawsze byl wynik bodajze 5-4:P
Jak unikniemy prostych bledow i strat to 3 pkt dopiszemy.

lopez_27 pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

Chetnie bym pojechal poogladac:P ale nie mam czasu:):) obowiazkii wzywaja klubowe:):)- Michu

Norbi ta przerwa dobrze Ci zrobi:P hehe wyladujesz sie na trybunach:)

Anonimowy pisze...

jestem,strzelamy z daleka,arekb.

Lukas pisze...

mnie nie bedzie jeszcze;) ale kolano dobrze mysle ze gdzies za 2,3 tygdonie zagram;) byc moze podjade popatrzec na was. powodzenia

Anonimowy pisze...

kurde to ja chyba sobie odpuszcze skoro takie tlumy beda na meczu,arekb.

Anonimowy pisze...

Nooo tlumy widze :p eheheh:D wpadne jednak popatrzec jak gracie:) bo mi sie sparing przesunal::)- Michu

Rocky pisze...

Witam Panowie-tu Rocky.Krefcik zaproponowal mi wspolprace z Wami-dzieki.Z czescia gralem w red-boxie,reszte mam nadzieje poznam.Krefcik anonsowal mnie juz na ostatni mecz 14.02 -lecz mialem falstart!-Sorki!!!Ale juz jestem ready.Tak wiec jesli dalej widzicie moja skromna osobe w swoim gronie to chetnie sproboje swoich sil! Pozdrawiam.Hej!-Rocky.

norbi pisze...

Arek Be do ciebie prosba!!
Przekaz Robertowi oraz Pawlowi ,ze skoro maja takie problemy z nowoczesnym internetem maja do mnie dzwonic w piatek i sie meldowac czy beda na meczu.Wez prosze tez 90 zl od roberta za polowe wpisowego.
Ja jestem jutro nieobecny,bo caly dzien bede za szczecinem...
Z mojej strony zwalniam miejsce dla Micha do gry w polu na pozycji obronnej:) Co wy nato?TRZYMAM KCIUKA ZA 3 PKT!POZDROO

Anonimowy pisze...

ok,zalatwimy,arekb.

Anonimowy pisze...

Napiszcie mi czy mam sie zjawic czy nie??-Michu