środa, 27 stycznia 2010

Zakupy po raz drugi...

Pierwszym razem zakupy trzeba było odwołać, bo miały miejsce mrozy, teraz mecz zaległy z Carrefourem przed nami. I tak oto, gramy z zespołem ze środka tabeli, który jednak sprawić potrafi sporo kłopotu faworytom, o czym świadczą chociażby wyniki meczów:

Carrefour - Majewski 5:6
Dominatura - Carrefour 6:4.

W naszej ekipie atmosfera gęsta, braki kadrowe i inne dziwne sytuacje moga przełożyć się na wynik tego meczu. Jednak by dobrze skończyć rundę my musimy ten mecz wygrać!!!
Jest jednak wiele pytań, na które mam nadzieje poznamy odpowiedź, te pytania to:
- co z Gołębiem i Lopezem?
- jak plecy Pawła?
- jak palec i zdrowie Modela?
- czy zagra Czypol?
- czy z Małysza wrócił Lukas i będzie?
- czy składamy się na mecz u Kuby? ja jestem za:)

Zaczyna się okres transferowy, Norbi - działaj!!!

Pisac jak z obecnościa, pamiętajcie, że HALP to zabawa, ale to nie upoważnia nas/Was do traktowania w sposób olewający kolegów!
Amen!!

15 komentarzy:

lopez_27 pisze...

. Moją sytuację myślałem, że znacie. Ale możliwe że wszystko się zmieni. dzisiaj miałem rozmowę i póki co zostaję w Szczecinie. Do 5 lutego wszystko się wyjaśni. Jak tu nie wyjdzie to wtedy wyruszę na Germanów. W jaki dzień gramy ten przełożony mecz bo zazwyczaj takie mecze były w tygodniu. Ale jakby co to w niedziele też będe. Nie odzywałem się na blogu bo w sumie nie wiedziałem co pisać nie grając a poza tym po 6 godzinach pracy przy kompie uciekałem od niego jak najdalej.

Anonimowy pisze...

Palec powoli zaczyna dzialac.he;p.a no i Jestem na meczu:)
-Model-

Lukas pisze...

jak juz pisalem wyjezdzam.. wiec mnie nie ma. nie olewam druzyny tylko zlozyly sie pod rzad rozne sytuacje studniowka, malysz, anglia po sobie.
troche potrenuje z angolami i wracam miejmy nadzieje z forma;)
powodzenia

Krefcik pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

jestem,co do atmosfery ogolnie powinnismy chyba pogadac nad zaistniala sytuacja Czypola,w koncu to nasz kolega i sadze ze troche za daleko w komentarzach co niektorzy sie posuneli,w koncu to tylko pieniadze i raczej nie powinnismy z tego powodu obrzucac sie blotem,mam nadzieje ze jak juz emocje opadly dojdziemy do porozumienia,co do kasy to mysle ze na sls powinnismy zmienic schemat zbierania kasy aby Serek o ile bedzie jeszcze dokladal do eppe nie zakladal za nas swoich pieniedzy,o tym musimy pogadac w niedziele w koncu tworzymy druzyne i jestesmy kolegami- mam nadzieje,chcialbym aby Czypol rowniez byl na meczu /i przed aby pogadac/ w niedziele i chyba nie bede jedyny ktory chcialby go widziec w naszym skladzie,arekb.

norbi pisze...

Lukas tak bywa spoko damy rade,Arasiu dzieki za pozdrowienia- co do treningow narazie nie moge nic objecac,poniewaz mamy braki kadowe,ale na sls przydadza sie jak rybie woda...
Nie jade na targi w Niedziele i stawiam po 3pkt!
Pawla36 plecy sa jak u nastolatka,ponoc sam Pawel jest bliski wejscia na bloga:pp
Seba transfery- Jak donosi fakt,EPPE wzmocni napastnik wystepujacy rok temu Słonecznym.Bardzo skuteczny w ofensywie.Na 100% w sls-ie co do halp-u zobaczymy,bo dochodzi po kontuzji.Wciaz czekamy na doniesienia od Krefcia co do defensora.
Gratulacje dla Golebia...Oliwka czuje sie swietnie i bedzie blondiina po tatusiu:)Golab odpocznie jeszcze ok.2 tyg
Pozdr.

lopez_27 pisze...

moze ktoś w końcu napisze o której gramy???? BO NIE PRZYJDĘ!!!
Mam nadzieję, że organizatorzy wzięli pod uwagę finał ręcznych w którym NA PEWNO zagrają Polacy :).

lopez_27 pisze...

A OBROŃCĘ MAM JUŻ OD JAKIEGOŚ CZASU TYLKO MNIE NIKT TUTAJ NIE SZANUJE :D

wski pisze...

Lopez, lukaj na strone HALPA:)
mecz w niedziele o godzinie 11ej
w ten weekend jeszcze bez nowych musimy sobie poradzic
potem jak znam zycie zacznie nas nagle chodzic 10 do pola na mecz:)

norbi pisze...

Lopez,ale ponoc ten twoj obronca nie moze grac w weekendy...?

Anonimowy pisze...

Panowie dacie rade teraz:):):)moze wpadne poogladac jak wygrywacie:):) Pozdro Michu...:)

wski pisze...

Michu... miales byc ostatnio i zero infa co sie stalo itp...
gdybys byl mysle ze bysmy wygrali...

Anonimowy pisze...

Problemy .... chorobowe ... Norbi wie co sie stalo... opowie Ci na meczu...sorka Seba

norbi pisze...

Heja Panowie!!Slowo na niedziele!!!:)
Pelna mobilka ,rywal w naszym zasiegu,ale Pokazmy dobra i skuteczna gre w defensywie,a Seba zrobi swoje.Lopez spodziewaj sie duzo zagran przez ciebie i prosze nie wal wszystkiego na afere:PPP
Jeszcze slowo o naszym nowym zawodniku.Kolega Robert ma 34lata ,duze doswiadczenie w rozgrywkach halp.Bedzie gral od 2 rundy,czyli juz w meczu z Profesja.
Jazda,jazda,jazda do jutra!

norbi pisze...

Ps.Srednia wieku lekko wzrasta,ale mnie to cieszy...Myszel ma 37:P heh