środa, 18 listopada 2009

Z Prawobrzeżem na Tenisowej

Już w niedzielę czeka nas powazny sprawdzian. O 13ej zagramy z Prawobrzezem, druzyną, ktora ma aspiracje by wlaczyc sie do walki o awans. My mamy podobne, dlatego licze na 3 punkty i podtrzymanie dobrej passy.

Jak forma, jak zdrowie ? Kto jest, a kogo nie ma?

Nie ma Golebia, wiec cala nadzieja w Lopezie, jak cos dawaj Chlopie znak a zadzwonie do Szymona, moze wpadnie.

I pamietajmy... defens, defens, defens ponad wszystko. Zabezpieczajmy tyly a z przodu cos powinno wpasc.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem,moze znowu cos mi wpadnie,arekb.

Anonimowy pisze...

jestem-aras

norbi pisze...

Seba masz kase od Pawla za wpisowe?
PANOWIE czekamy na przelewy!!!
Jest 19 listopada i nie ma druzyny juz w Halpie ktora ma zaleglosci,bo grozi to wywaleniem z rozgrywek.

wski pisze...

wysłałem kase przedwczoraj za mnie i Pawła

czypol pisze...

jestem

Lukas pisze...

mnie nie ma ... grypa mnie dopadla na szczescie nie swinska;P

Anonimowy pisze...

proponuje zamiast Lukasa powolac tego obronce od Lopeza,kto mam znim kontakt???,arekb
P.S. kase przelalem

lopez_27 pisze...

przepraszam Panowie, że się nie odezwałem. Ale szczerze mówiąc myślałem, że napisałem. Będę na 100%. Jestem sprawny. A przynajmniej na to wygląda. Tak czy inaczej będę z poświęceniem bronił dostępu do naszej bramki

lopez_27 pisze...

a obrońcy niestety teraz nie będzie w niedziele.

wski pisze...

dac musimy rade bez obroncy
nie wiem co z Krefcikiem, licze ze bedzie
znowu nasz mega uniwersalny gracz, przezywajacy 3cia mlodosc arek be zagra w 1 polowie z przodu, w drugiej z tylu i bedzie sporo grania!!
jest terminarz, uwaga, za tydzien w sobote mecz, potem pauza i pozniej niedziela, 9 rano!!!!!
uwielbiam te pore!!!
pozdroo

Krefcik pisze...

jestem. net juz działa... od dziś...