niedziela, 27 września 2009

Oczko

Eppearance-Konsbud - Luzersi 21-0 (7-0)
Bramki:Grabarczyk Michał - 3, Korwel Łukasz - 1, Kreft Łukasz - 1, Mazurek Arkadiusz - 3, Modelski Łukasz - 1, Nowokuński Michał - 2, Roszkowski Sebastian - 4, Żurowski Przemysław - 6

Czy mogly sie dla nas inaczej ulozyc wyniki innych spotkan?:)Mamy lidera z przewaga 4 pkt,nad drugimi w tabeli Bokarowcami.!Jest to wielka zaliczka,a zarazem malutka...
Bezposredni pojedynek zagramy niebawem,ale takie mecze jak z Estymatorem czy Lastrico beda decydowaly o koncowym sukcesie.Dzisiejszy mecz bez historii na uwage zwracaja trzy bramki zdobyte przez keepera Lopeza:)Nie doszlo natomiast do zmylki przeciwnika i napastnicy zagrali w ataku,natomiast "brudna" robote wykonywali jak zwykle ci sami.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja nie zagram raczej w dwoch lub w trzech kolejnych meczach !Dobraaa gra Pany! Lopez dla Ciebie duze piwo za brameczki:D hehe. Michu

Przemo pisze...

Michu, a co się stało?

Lopez - przeszedłeś do historii.

Anonimowy pisze...

info dla Arasia poniedzialek o 21.30 w srode o 21.00 gramy w Red boxie daj znac czy bedziesz,arekb.

wski pisze...

Ja chciałem zauważyć ze 21:0 to najwyzsza przegrana Luzersow w tym sezonie i to też o czymś świadczy. Cieszy tez gra na zero bo wiadomo że trudno się zmobilizować na mecz z takim rywalem, przypominam że w 1rundzie było tylko 14:3. Jednak to co pisał Norbi jest teraz najważniejsze, mamy najgorszy terminarz z całej czołówki, przed nami mecze z Bokaro, Esty, Lastrico i naszymi ulubionymi Devilsami...

lopez_27 pisze...

apetyt rośnie w miarę jedzenia i liczyłem na jakieś wspomnienie w 5 golach kolejki :D. Niestety się nie udało. Mam nadzieję, że ta sytuacja pozwoli wam na odrobinę zaufania co do moich zagrań. Zazwyczaj jak zagrywam dalekie piłki to słyszę, że to bez sensu. Wczoraj nie licząc goli było dzięki takim długim zagraniom kilka sytuacji bramkowych. Ale niestety musicie się w ważniejszych meczach wziąć do roboty bo ja za was strzelać nie będę :):).
A tak wogóle to szacun dla Seby. Z tego co widziałem to za mecz z Black Crew byłeś w 6 kolejki :)

Anonimowy pisze...

Przemo mam pozrywane wlokna w miesniu dwuglowym i krwiaka oraz problemy z miesniami innymi . Bede musial brac zatrzyki w udo wiec zobaczymy ile musze miec przerwy. Moze tydzien moze miesiac nie wiadomo....Michu

norbi pisze...

Lopez ze 2/3 w meczu tak,ale zeby wszystkie akcje tak budowac to trzaaa miec ze trzech Janow Kolerow:)