wtorek, 29 września 2009

Tym razem Piatek!!!

APELUJE!!! Jak ktos sie nie czuje na silach lub ma grac z kontuzja,moze spokojnie odpuscic mecz z Estymatorem,poniewaz mamy 11 osob do gry.

Panowie!!!Zarty sie skonczyly i przyszedl czas na ostatnie,decydujace pojedynki.W piatkek o 17stej na tenisowej zagramy z druzyna,ktora zlapala wiatr w zagle.Sa zmobilizowani i wiedza jaka szansa sie przed nimi otworzyla.W sobote maja wesele jakiegos swojego ziomka.:]W zwiazku z tym na ich prosbe organizator przelozyl mecz na piatek...
Przed tak waznymi meczami chcialbym wszystkich poprosic o bieganie na calym boisku,zeby jeden z dwojki napastnikow nie zapominal ,ze potrzebny jest w obronie,zeby srodkowy POMOCNIK biegal,biegal i jeszcze raz biegal.Namaiam do dobrej rozgrzewki,a o to jej cele:
* zapobiega kontuzjom, polepsza osiągnięcia sportowe,
* prawidłowa rozgrzewka daje wiele korzyści w związku z podniesieniem temperatury ciała i mięśni,
* maleje również prawdopodobieństwo odniesienia kontuzji,
* osiągnięcia sportowe mogą być zwiększone, rozgrzewka podnosi wydajność mięśni, zmniejsza potencjalną możliwość ich naciągnięcia, polepsza czas reakcji oraz prędkość ruchową mięśni i więzadeł,
* prawidłowa rozgrzewka może również pomóc w zmniejszeniu powysiłkowego bólu mięśni.

Tak dla przypomnienia jeszcze przebieg pierwszego meczu:
Przed meczem obie ekipy dzieliły tylko 2 punkty, zatem można się było spodziewać wyrównanego spotkania. I mimo iż wynik spotkania to bardzo wysokie zwycięstwo gości, kibice na pewno się nie zawiedli. Epperance wyszło na ten mecz bardzo skoncentrowane, każdy zawodnik wykazywał się dużym zaangażowaniem stąd duża ilość stworzonych sytuacji i dzięki dobrej skuteczności udało im się zaaplikować rywalowi aż 11 bramek. Nie był to jednak łatwy dla nich mecz. Gospodarze również stworzyli sobie dużo sytuacji, dlatego mecz mógł się podobać, jednak tego dnia wyraźnie brakło im szczęścia.

20 komentarzy:

wski pisze...

jestem na meczu

co mnie rozjebal na red boxie opis Waszego spotkania: Po przerwie natomiast to Modeh był górą i wygrał zdecydowanie 4:1, po dwóch trafieniach DĄBROWSKIEGO i po jednej ANTOSIA i ZIMY, dla CASTORAMY honorowego gola zdobył HETMANOWSKI.

ANTOŚ mega zaj:D:D:D

Przemo pisze...

...to Norbi ma nową ksywę: ANTOŚ...:)

na meczu jestem

norbi pisze...

Antoś śpricha hehe mowili mi w podstawowce:P
Co do kondychy,rozgrzwki pisalem serio panowie sygnal docierac do mozgu po 30 min.i dopiero jest ten odpowiedni gaz.Nawet mecze w red boxie pokazuja w drugich polowach,ze ma sie najwiecej sil(przynajmniej ja:).

Anonimowy pisze...

to moze zbiorka przed meczem o 16.30? oczywiscie kto moze,arekb.

norbi pisze...

I wlasnie w ten piatek jest najwiekszy problem,bo ja mam prace do 16;30,ale bylbym za tym,zeby stalo sie tradycja spotykanie 30 min wczesniej...przeciez jest sympatyczna atmosfera w druzynie i zawsze mozna pobrechtac i zrobioc 3-4 rundki:P

wski pisze...

Panowie okreslac sie!!!
Mecz juz jutro!!!
Na chwile obecna obecni: lopez, zuro, norbi, arekb, seba
brak info od pawla, arasia, modela, krefcia, darka zebalka, golebia, lukasa
nieobecni: czypol, michu

norbi pisze...

Michu i Pawel 36 potwierdzili,ze beda jutro zdrowi i obecni.
Jak donosi dzisiejsza gazeta FAKT jeden ze sponsorow Konsbudu planuje zakladanie swojego zespolu na nadchodzacy sezon halp...?Czas to wszystko ustalac,bo myslalem,ze juz zostalo wszystko dograne...TAK PANIE PRZEMKU?

Anonimowy pisze...

Przyjde jak mi zdrowie pozwoli ! Dam z siebie wszystko bo awans moze byc blisko ! Je bniemy ich ! i 2 liga !Michu:D

norbi pisze...

DAMIAN Zima nie wiem jaka droga mam ciebie juz prosic o oddanie koszulki eppe konsbudu ,ale prosze cie juz ponad miesiac i przez twoje olewanie cala druzyna bedzie musiala grac w szmatach!!!

norbi pisze...

estymator ma zielone stroje?moze zagramy na czarno jutro?

Anonimowy pisze...

umowilem sie z zzimowym ze podjade po koszulke dzisiaj po 22,bo tak ma byc w domu,wiec moze uda sie ja odzyskac,arekb.

Anonimowy pisze...

Jestem jutro:)..-Model-

Anonimowy pisze...

jestem-aras

Anonimowy pisze...

to w jakich gramy?,arekb.

Anonimowy pisze...

mnie raczej nie bedzie,koncze pozno prace. dario

norbi pisze...

Jak masz koszulke Arku to w zieleni zagrajmy.

Anonimowy pisze...

Norbi daj mi swoje gadu jak posiadasz....Michu

Krefcik pisze...

No jak mówiłem w tygodniu Norbiemu, jestem na meczu

Anonimowy pisze...

koszulki nie mam-nic nowego,moze jak kolega D zrobi laske to dowiezie na mecz,arekb.

norbi pisze...

Zuro jak mozesz wez od Darka koszulke, Krefcio wez swoja zielen ta wiesz siatkarska:)...!