wtorek, 14 lipca 2009

3pkt i lecimy na wakacje!!!

Eppearance-Konsbud -Profesja niedziela godz.11

Pamietam moje obawy przed pierwsza kolejka SLS.Do meczu przystapilismy w skladzie z dwoma zawodnikami grajacymi pod dachem(Norbi,Lukas).Bramki strzegl Adas Chmielewski,ktoremu praca pozwolila wystapic tylko w 1 kolejce!W przebudowanej ekipie zagraly trzy calkiem nowe twarze:Szymon,Modelek oraz Michu.Na dzien dzisiejszy osobiscie stwierdzam,ze sa to chlopaki pasujacy do nas pilkarsko i co najwazniejsze mentalnie.W wygranym meczu 10-2 gral tez Zima,ktory w hali wystepowal sporadycznie.Och jaki kamien spadl mi z serca po tym meczu,bo przyznam szczerze,ze dokonania Modela oraz Michala sledzilem cala runde tylko w internecie,natomiast Szymona widzialem na treningu i caly czas czekam na jego powrot do zdrowia.Jak dokoptuja jeszcze Lukas,Krefcio oraz Aras to rewanze z Bokaro i Lastrico beda formalnoscia:p
W najblizsza niedziele pozostaje nam udowodnic,ze jestesmy mocna ekipa zgranych kolegow,ktorzy bawia sie Szczecinska liga Szostek i na wakacje udamy sie w dobrych humorach.:)

PROSZE OSOBY KTORE MAJA NAGRANIA Z NASZYMI MECZAMI O PRZYNIESIENIE NA MECZ.
Brakuje mi 5 nagran .( Astron,Mistrzowie,Luzersi,Bokaro,Estymator) PiErwszy mecz z Profesja nie byl nagrany.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jestem na meczu napewno;)..walka!heh..3pkt Panowie!
-MOdel-

Ernest Sereck pisze...

Powodzenia panowie :)

Anonimowy pisze...

jestem,walka bedzie ciezka bo to malolaty ale my tez coraz mlodsi,arekb.

Anonimowy pisze...

bokaro-devils 5-4,szkoda bo devilsi powinni ten mecz wygrac,niestety ich kiper mial podobny dzien jak nasz Golabek,z pieciu bramek trzy to kiksy,jeden gol devilsow bedzie chyba bramka kolejki gol podobny do bramki Przema,mogl byc remis ale na 2 min przed koncem stracili glupia bramke,dodam ze Devilsi nie wykorzystali tez karnego-strzelal Bartek.arekb.

norbi pisze...

szkoda bokaro bez zmian...a gral ten sam keeper co z nami?

Anonimowy pisze...

ten sam jednak zupelnie inny mecz mu wyszedl-niestety,arekb.

wski pisze...

jemu zawsze z nami wychodzi 'zyciowka'...

Przemo pisze...

Chłopaki, mecz wcześnie, bo o 11. Na 99% nie dojadę.

Anonimowy pisze...

niestety tym razem na 100% mnie nie ma na meczu,plyty z Astronem i Mistrzami mam ja wiec ich tez nie bedzie w niedziele,arekb.

norbi pisze...

michal i damian tez chyba odpadaja...

Anonimowy pisze...

ja jestem
daniel

wski pisze...

kurde... zbierzemy szesciu??

golab
norbi
model
ja

brak info narazie od
czypola darka

wiec moze Norbi zapytaj MArka Ł??
nie wiadomo tez co z lukasem...

Anonimowy pisze...

ja dojade na mecz-dario

czypol pisze...

bede

norbi pisze...

Chcialem zgrac wszystkie mecze panowie w przerwie letniej ,ale mam 4 mecze w domu...wiec temat ogarniemy pozniej.Odrazu ciekawi mnie czy chcemy nagrywac 2 runde?

Co do niedzieli wzmocnilem... mam nadzieje nasz sklad 36 letnim defensorem,ktory moze bedzie lekarstwem na nasza gre obronna>?
Z moich wiliczen zagramy z Profesja o tak:
Golab-
Czypol-Norbi-Seba-Dariusz-Model-Pawel new.
Damian Zima zawiesil buty na kolku,natomiast Michal Grabarczyk ma oferte z Manchesteru i sie zastanawia...:)