piątek, 26 czerwca 2009

Niedziela GODZ.12

Panowie nadszedl weekend,a wraz z nim kolejny mecz w Szczecinskiej Lidze Szostek:)
Nasz niedzielny rywal o nazwie Estymator wygral piec pojedynkow,raz przegral z Lastico Vip,a w ostatniej kolejce zremisowal w waznym dla ukladu tabeli Bokarowcami.
Pojedynek zapowiada sie bardzo ciekawie,bo to wymagajacy rywal,ktory umie utrzymywac sie przy pilce.Porazka Estymatora przekresli praktycznie ich szanse na awans,poniewaz stracili trzy oczka z Lastico,nas natomiast znacznie przyblizy do podium!Mecz z tymi ostatnimi czeka EPPE-KONS juz za tydzien.

Jak z Obecnoscia?

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Przemo pisze...

Po weselu i na kacu, ale jestem.
Oglądałem ich mecz z Lastrico, potrafią atakować i po słabym początku później poczynali już sobie przyzwoicie na boisku. Tamten mecz mógłby też zakończyć się ich zwycięstwem, a nie porażką przy odrobinie szczęścia. Pomysł na grę defensywną z nimi wydaje mi się słuszny, ale wymaga prawdziwej konsekwencji w tej grze, a nie na początku mamy obrońców, którzy po piętnastu minutach stają się napastnikami, bo fantazja ich ponosi.
Co do strojów - niech każdy weźmie obydwa komplety, żebyśmy nie musieli grać w tych HALP'owych kondonach.

norbi pisze...

Mialem grype ktora chyba odpuszcza pomalu,wiec raczej bede.Dobre slowa Zuro!

wski pisze...

no ja jak pisalem wczesniej jestem!!!

norbi pisze...

Czypol Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin,zycze tobie 5 bramek z estymatorem:)kolejny po imprezie jutro ?heh

czypol pisze...

dzieki za zyczenia.
jutro tak jak juz w szatni chlopakom mowilem nie gram, z lastrico tez nie. nie chce oslabiac druzyny, nie czuje sie zbyt pewnie, a do tego nie moge powiedziec ze mi bol calkowicie zniknal...kazda moja zmiana bylaby oslabieniem, nawet przy niskiej frekwencji, a te 2 mecze beda kluczowe, wiec postanowilem odpuscic...
niestety jako kibic tez sie nie pojawie bo wzialem sobie prace akurat w tym czasie...
pozdrawiam i powodzenia jutro!

daniel pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

jestem-dario.

Anonimowy pisze...

norbi zadzwon do mnie o 11 pzd damian!!