niedziela, 31 maja 2009

Przystanek nr.5 :)

Mistrzowie koncowek- Eppearance&Konsbud 4-9 (3-4)

Bramki:Zuro 4,Norbi 3,Damian 1,Model 1.

Tak jak mozna bylo przewidziec,gramy coraz lepsza pilke.Jest dobra ekipa ludzi,ktorzy maja wspolny cel-WYGRYWAC:)Mecz kontrolowalismy w 100%,a lekka dekoncentracja pod koniec pierwszej polowy wynikla chyba z zadyszki.
W srode gramy z zespolem,ktory na koniec sezonu bedzie w pierwszej trojce i wlasnie z Bokaro zadyszkom podziekujemy:P

Odrazu w komentarzach prosze pisac w jakim skladzie zagramy!

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem,z Bokaro trzeba bedzie zagrac na 200% mozliwosci bez zabaw z tylu,arekb.

lopez_27 pisze...

ja też jestem. Jeden mecz nieobecności w sezonie wystarczy :)

wski pisze...

ja jestem
jako, ze graja w bokaro moi koledzy to juz zapowiedzieli ze bede mial plastra
wiec... ja bede nekal jednego coby mnie kryl a reszta miec bedzie wiecej wolnego na boisku
he hee

norbi pisze...

PANOWIE BRAKUJE MI 3 WPLAT,A MUSZE CALOSC JUZ PRZELAC:
DAREK-PRZELEW W TYM TYGODNIU
DAMIAN-KASA W SRODE NA MECZU?
LUKAS-??????

Zuro czy beda stroje na srode?

Anonimowy pisze...

ja jestem na meczu. norbi przelew dzisiaj puscilem, nara do srody-dario

norbi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
czypol pisze...

zglaszam gotowosc na najblizszy mecz. W KONCU. czuje ze juz moge spokojnie powalczyc.

Anonimowy pisze...

JA ROWIEZ JESTEM
DANIEL

norbi pisze...

Darek przelew nie doszedl.
Otrzymane od Lukasa oraz Czypola.

Jak tam forma chlopaki?Michal jak stopa?Ja tam mam nadzieje utrzymac skutecznosc z niedzieli:)Przemo przynies Cd z meczu Blech Crew .Stroje nowe bede gotowe na nastepny mecz dopiero.

Przemo pisze...

Jutro jestem. Stroje są oddane do nadruku jeszcze.
Płytkę mam z ostatniego meczu - fajnie się to ogląda. Może by tak obejrzeć przy piwku kiedyś całym zespołem?