środa, 3 czerwca 2009

Bez zmian.

eppe-konsbud - bokaro 4-7 (1-2)

Mecz z cyklu tych wazniejszych,decydujacych o awansie konczy sie porazka.Nie wiem czy to stres wywolany silniejszym rywalem czy poprostu brak umiejetnosci powoduje,ze zazwyczaj przegrywamy takie mecze?Przepraszam za nie wykorzystane sytuacje oraz przede wszystkim,ze nie wytrzymalem nerwow i duzo powiedzialem pod koniec 2 polowy ,powinienem po meczu.

Kazdy z nas powinien obejrzec ten mecz ,jak najszybciej.Tylko tak mozemy wyciagac wnioski,a porazke traktujmy jako nauke na przyszlosc.

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Panowie az tak zle nie bylo..staralismy sie nie wyszlo? trudno!..glowa do gory! i jazda w nastepnym meczu...jakas gierke trzeba ogarnac..heh..pozdrawiam -Model-

Przemo pisze...

Model młody jesteś, ale piwo Ci się należy za te słowa. Moim zdaniem fajny mecz był, ale to już historia, a wiele nam nie zabrakło - sytuacji było dużo, chce mi się obejrzeć ten meczyk.
A Ty Norbi, sorry za te słowa, ale morda trochę na kłódkę, nie psujmy wzajemnie atmosfery w drużynie. Wiesz, że ja też lubię sobie pokrzyczeć i uwierz mi, że gryzłem się często dzisiaj w język. Tobie też radzę.

czypol pisze...

bez przesady norbi, za bardzo sie napinasz - nie zawsze przegrywamy, a dzis nic nikogo nie sparalizowalo i nikomu niczego nie zabraklo specjalnie. jak to w pilce - wygrani mieli dzis wiecej szczescia i zimnej krwi w sytuacjach podbramkowych. mecz byl dobry, mogl sie podobac i patrzac z boku ciezko bylo wskazac kto byl w meczu rzeczywiscie lepszy...dlatego nie ma co sie podniecac - mamy w tym sezonie fajna ekipe i pomimo kilku oslabien z powodu kontuzji niezle sobie radzimy i az fajnie dzis sie ogladalo akcje model - seba - damian, albo michal - zuro - arek ...a trzeba bedzie niedlugo jeszcze miejsce dla czypola znalezc...no i lukas wroci tez za jakis czas...
no i jeszcze 2 slowa do norbiego znow - ja wiem ze jestes jaki jestes na boisku - musisz sie wyzyc i tak dalej - ale nie mozesz przekladac swoich hustawek nastrojow w trakcie meczu na innych i wyzywac sie bo cos komus nie wyszlo. jesli chcesz aby inni traktowali cie jak kapitana, to swoja postawa musisz dawac przyklad, a nie dogryzac kazdemu i co 1 minute wpadac w jakies skrajne emocje - raz drzesz sie ze ten zle zagral, ze mecz przez kogos w dupe, za chwile jak strzelimy bramke to dopingujesz do dalszej walki(i slusznie), a za moment bramke tracimy, a ty wyzywasz sie na koledze z druzyny ze gra w innych ligach, zamiast skupic sie tylko na sls-ie... tak sie kapitan nie powinien zachowywac. jesli zalezy ci zeby byla dobra atmosfera, bez ktorej nie ma co marzyc o wynikach i przyjemnosci, to skoncz wreszcie z tymi niepotrzebnymi emocjami w trakcie meczu!
no, to sie rozpisalem. ale mecz mi sie podobal. mam nadzieje ze sie w koncu zalecze i wspomoge troche zespol...

wski pisze...

zle emocje na bok!!!
nie moze byc tak, ze sie wyzywamy wzajemnie a Ty Norb nie trzymasz cisnienia
kazdy robi co m usie podoba, eppe nie placi za mecze 10 tysiecy euro za gre tylko jestesmy amatorami i teamem ktory czesto fajnie sie bawi podczas gryy a na grylu tez:)
powalczylismy z zespolem, w ktorym 6 z 8 ludzi gra na codzien czy to w niemczech czy w 4ych, 5ych ligach
slowa unania, bo naprawde nie bylo źle, kuba co krecil mecz mowi ze mielismy pecha, to samo moi kolesie: kuba z wyborczej oraz bedzieu
swiat sie nie zawala, a Ty traktuj nas jak kumpli a nie ludzi na ktorych swoje frustracje z zycia codziennego wyladowujesz - to rob na pilce i ok
bokaro przegralo z multi, my z bokaro, trzeba liczyc ze ogramy lastrico i wciaz jestesmy w grze
nic nie odbierze nam 15 pkt, dolozymy 3 z luzersami 21go i jest dzi!!!

norbi pisze...

Bije sie w piers za zle zachowanie przepraszam,nie wytrzymalem cisnienia w 2 pol. i porazke biore calkowicie na siebie.
Co do sprawy kapitana dziekuje wszystkim za glosy,ale oddaje ta funkcje Sebie.

lopez_27 pisze...

No mnie też lekko ponosiło, ale niestety to wychodzi mi czasami frustracja z niemocy. Sami widzieliście, albo po łapach, albo po dobitce. A już całkiem wyprowadziła mnie z równowagi sytuacja gdzie sobie podawali na karnym. Zrozumcie Panowie, ale w takich momentach robią ze mnie klauna i to nie dobija. Ale krzyczę ogólnie i mam nadzieję, że nikogo specjalnie nie urażam. Ale faktycznie nie ma się co przejmować. Patrzyłem na tabelę. Teraz zostało nam ograć Lastrico i będzie Git. Każdy zespół po przegranej. W KOŃCU TRZEBA ZAZNAĆ PORAŻKI. Nic tylko wyciągnąć wnioski

norbi pisze...

Panowie przemyslalem swoje bledy i doszedlem do wniosku ze powinienem odpoczac od halpu do konca rundy.Za duzo powiedzialem,ale juz tak bywa ze czlowiek trzyma w sobie emocje od dluzego czasu i wreszcie przychodzi moment czarkowy.
soryy Seba nie zgadzam sie z twoja analiza meczu,uwazam ze jechali z nami jak z dzieckiem bezwladnym ,ktory prosi o najnizszy wymiar kary.Poza tym nasze strzaly z polowy boiska lub linni autowej moze okazale wygladaja w statystykach,ale korzysci one nie daja.Swoja decyzja napewno zadowole pewne osoby,ktore nie maja odwagi powiedziec mi tego w twarz.Odpoczne ze 2 miesiace i moze mi ten czas dobrze zrobi,mam nadzieje ze pozostali wybacza.

wski pisze...

chyba Cie Norbi pogielo?
masz grac i tyle, razem wygrywamy, razem przegrywamy
jedziemy na tym samym wozku a poza tym nie ejst zle, 15 pkt na koncie:)

Anonimowy pisze...

Dzieki Przemo;p ale taka jest prawda.heh..Nie ma odpoczynku Norbi;)..mi tam nie przeszkadza jak ktos na mnie krzyknie..napisze nawet ze motywuje mnie do lepszej gry! Ten mecz to juz przeszlosc..teraz odpoczywamy a za 2tygonie DP Luzersi:) Norbi!..musisz grac..jestes kapitanem i daj nam przyklad ze po porazce wycigamy wnioski i gramy w nastepnym meczu jeszcze lepiej!..pozdrawiam..-Model-

Krefcik pisze...

ej, no nie było mnie na tym meczu, ale po co te nerwy i wywody! Niezależnie od tego jak graliśmy, nie jesteśmy mistrzami świata, więc trzeba szybko o tym meczu zapomnieć i tak jak tu większość sugeruje GRAĆ DALEJ (znaczy się beze mnie jeszcze ;))

Anonimowy pisze...

nosz kurwa mac,mialem sie nie udzielac ale nie wytrzymalem,Norbi jezeli chcesz sobie odpoczac to proponuje wakacje w przerwie sls-u,teraz jestes w formie i jednym z lepszych w skladzie wiec nie pierdol i do grania,co do meczu to tez uwazam ze mielismy mniej szczescia a moze i zimnej krwi,mecz byl do wygrania-trzeba tylko zapierdalac na calyn boisku nie odpuszczac i zagrac ostro,z takimi ekipami moglismy a raczej powinnismy najpierw zajac sie obrona a pozniej atakiem,ktory mamy jeden z najlepszych w lidze,a tak podjelismy otwarta walke z ludzmi ktorzy powinni grac w I lidze i pechowo ja przegralismy.Trudno, beda rewanze i zobaczycie ze drugi mecz dostana od nas.arekb.
P.S.co do kapitana to nie po to glosujemy zeby teraz wypaczac wyniki,to mamy na codzien w polityce.KAPITAN-Norbi.Zastepca-SEBA.

Anonimowy pisze...

nosz kurwa mac,mialem sie nie udzielac ale nie wytrzymalem,Norbi jezeli chcesz sobie odpoczac to proponuje wakacje w przerwie sls-u,teraz jestes w formie i jednym z lepszych w skladzie wiec nie pierdol i do grania,co do meczu to tez uwazam ze mielismy mniej szczescia a moze i zimnej krwi,mecz byl do wygrania-trzeba tylko zapierdalac na calyn boisku nie odpuszczac i zagrac ostro,z takimi ekipami moglismy a raczej powinnismy najpierw zajac sie obrona a pozniej atakiem,ktory mamy jeden z najlepszych w lidze,a tak podjelismy otwarta walke z ludzmi ktorzy powinni grac w I lidze i pechowo ja przegralismy.Trudno, beda rewanze i zobaczycie ze drugi mecz dostana od nas.arekb.
P.S.co do kapitana to nie po to glosujemy zeby teraz wypaczac wyniki,to mamy na codzien w polityce.KAPITAN-Norbi.Zastepca-SEBA.

Przemo pisze...

Norbi, jak nie zagrasz w następnym meczu, to tam pojadę do Ciebie i tyłek Ci skopie.
Zresztą wyobrażasz sobie naszą drużynę i siebie, którą obserwujesz z boku... ja bym nie wytrzymał.

norbi pisze...

Milo czytac od was koledzy takie slowa,tym bardziej ze duzo serca w to wszystko wkladam i zalezy mi na calosci,a ze mam taki okropny charakter i czesto gadam pozniej mysle:(...staram sie,wiec pomyslalem ze moze juz czas odpoczac?Przykleic mi plastra na morde przed meczem i bedzie OK:P
Zgadzam sie w 100% Arek z twoja analiza meczu.Bo wlasnie od obrony-bramkarza buduje sie druzyne,ale pamietacie w tamtym roku nasza mega-ofens?zreszta co roku mamy nastrzelanych bramek,a z defensywka yhm srednio.