czwartek, 28 maja 2009

niedzielne popołudnie w SLS

o godz. 15ej gramy z Mistrzami Końcówek
trzeba zrobić wszystko, by ta nazwa okazała się nieprawdziwa:)
trzeba szybciutko zdobyć prowadzenie i kontrolować grę
rywale na przedostatnim miejscu w tabeli, ale w naszej sytuacji kadrowej nie można nikogo lekceważyć, dlatego musimy wygrać i mieć 15 pkt na koncie
jak z obecnością??
na dziś do grania oprócz keeperów: norbi, seba, żuro, arek be, damian, model??
ktoś jeszcze??
kogos pominąłem??
pozdroo i do zoba:)

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No ja jestem na 100%..powalczymy i 3pkt beda;)..troszke nas malo widze ale damy rade!..pozdro - MOdel

Anonimowy pisze...

oczywiscie jestem arekb.

Anonimowy pisze...

ja raczej bede niewiem w jakim stanie ale bede :)
damian

lopez_27 pisze...

ja póki co leżę w łóżku i się leczę. Nie wiem co będzie do niedzieli, ale na razie nie wygląda niestety żebym zagrał

Anonimowy pisze...

jestem w niedziele i mysle ze bedzie dobrze...darek

Anonimowy pisze...

to co 4 nas bedzie?gdzie reszta sprawnych?arekb.

norbi pisze...

Damian badz chociaz raz trzezwy na meczu:)
Zuro czy bedziemy zieloni w niedziele?

Przemo pisze...

Jestem, ale musimy zagrać jeszcze w czarnych strojach.

norbi pisze...

Fuck, no ale spoko pogoda narazie pod czarne oki.Michal daj swoja koszulke Modelowi, zeby zabral na mecz(przypominam ze stroje sa czescia druzyny i zabrana koszulka nie wykresla zawodnika:)!,Szymon do ciebie sie juz wybieram miechy,ale czuje,ze ty wpadniesz pierwszy do fryca:)

lopez_27 pisze...

mnie nie ma. Dalej leje mi się śluz z zatok i wykaszluje hymn polski. Wole teraz odpuscić i być ready na Bokaro.

norbi pisze...

Golab czytasz bloga to daj wpisa bo znowu dzien przed meczem nic nie wiemy...

Anonimowy pisze...

Chlopaki moj wystep dzisiaj stoi pod znakiem zapytania... bo jestem w stargardzie jak dam rade wrocic to wpadne,,,
damian