poniedziałek, 25 maja 2009

Ważne, nawet bardzo!!

Apel do kontuzjowanych!!! Do listy dołączył Michał...
Napiszcie orientacyjnie kiedy wrócicie!!
Jest to dla nas o tyle ważne, ze wciąż są kłopoty z zebraniem składu i chcemy wiedzieć kiedy możemy na kogo liczyć.
O wpisy proszę Czypola, Lukasa, Darka, Krefcika, Szymona.
Michał z nami już ponoć nie zagra...
Aras w morzu, Serek jest kangurem, do gry w polu na dziś na pewno póki co jeszcze zdrowi: norbi, damian, zuro, arek be, seba, model - pomoc nam moze marek oraz koles od zura, który kiedys raz nas olał mimo, że miał byc...
Jak widać sytuacja jest ciężka, a przed nami mecze z Mistrzami oraz przede wszystkim z Bokaro...

9 komentarzy:

czypol pisze...

ja chetnie bym juz sprobowal ale sie jeszcze troche boje. od dwoch tygodni biegam w puszczy i podczas biegania wszystko niby ok, ale jak napinam konkretne miesnie to jeszcze lekki bol czuje...najlepiej jakbysmy mieli jakis trening czy luzna gierke, to moglbym sobie na spokojnie pobrobowac pokopac, a na mecz od razu to sie lekko stresuje, bo jak mi strzeli znowu to nie chce czekac kolejne 1,5 miesiaca...
wiec mysle ze niedlugo, ale czy najblizszy mecz to jeszcze nie wiem...

wski pisze...

wazniejszy mecz z Bokaro
mysle ze z Mistrzami damy sobie normalnie rade w obecnym skaldzie osobowym!!

norbi pisze...

Lukasz od Zura nie olal nas tylko mial szkole jakas wazna,ale dowiedzialem sie po fakcie 2 dni ,wiec wybaczamy:)
Michal chlopie lecz sie i wracaj na halpa zwarty i gotowy:)pamietaj jednak ze zdrowie najwazniejsze!

Lukas pisze...

siema
jak bym mogl to bym juz teraz gral;]
1 czerwca ide do lekarza i sie wiecej dowiem...mysle ze jeszcze ok. 5tygodni mnie nie bedzie...a potem tez wolalbym jak Czypol zagrac jakis meczyk na rozruch;] pozdro

Anonimowy pisze...

oficjalnie na sciaganie gipsu bylem ustawiony na 8 czerwca, ale dzis bylem u konkretnego, znaczy sie porzadnego lekarza,a nie przypadkowego wiesniaka ze szpitala i po gipsie nie ma sladu, jestem zatape'owany i juz organizuje rehab
-4/5 tyg raczej 5 i jestem w 100% sprawny;
szymon

norbi pisze...

Ale bedzie paka na najwazniejsze mecze w 2 rundzie:) Juz zacieram raczki:P
Zdrowiejcie chlopaki 3-mam kciuka.

Krefcik pisze...

Ja rozruch zacznę w połowie czerwca, myślę będą to jedynie biegi na początek, a do piłki wrócę w pierwszych dniach lipca

wski pisze...

no to rzeczywiscie trzeba w pierwszej rundzie zdobyc jakies 24-26 punktow i w drugiej zaatakowac:)
mamy 12, przed nami mistrzowie,bokaro, devils, luzersi, lastrico, estymator
wyliczac nic nie bede po tym jak liczylem co nieco na halpie iwzielo w leb ale naprawde te emcze co byly to spacerek bo rywale, nie obrazajac ich sredni maxxx
i prawdziwa wartosc teamu poznamy po takim bokaro czy innym lastrico:P

lopez_27 pisze...

ja nwet nie wiedziałem, że gramy teraz w niedziele. Ciągle mówiliście o tym Bokaro i myślałem, że to jest następny mecz. Ja niestety nie mogę obiecać, że będę w niedzielę. Mam kolejny festyn dla dzieciaków niestety. Ale jeżeli będzie tak jak ostatnio to się urwę na meczyk. A jeśli chodzi o nastawienie to wogóle się nikogo nie obawiam. Może faktycznie nie mieliśmy mocnych drużyn. Ale żeby po kiepskiej grze wygrywać pewnie mecz, to też świadczy o zespole. A powiem, że jak dla mnie to jest ZAJEBIŚCIE. Dawać mi tutaj Bokaro czy inne Lastrica!!!!!!!