niedziela, 5 kwietnia 2009

Wkrotce wiecej o meczu...

Zakonczyla sie pierwsza polowa meczu z protectorem,jest remis 2-2 po ciezkich 25 minutach.W drugiej polowie obserwator Devilsow pojechal na piwo,majac rozpracowana gre eppe-kons:)

PROTECTOR-EPPEARANCE 4-20 (2-2)
Brameczki:Antos Norbert - 10, Czypicki Piotr - 6, Kreft Łukasz - 10, Roszkowski Sebastian - 5, Żurowski Przemysław - 7


Składzik:GK-Nowokuński Michał,Antos Norbert, Burnat Arek, Czypicki Piotr, Kreft Łukasz, Roszkowski Sebastian, Żurowski Przemysław

Gdzie bylismy w pierwszej polowie?A no na srodowym meczu wlasnie z Devilsami.Juz jutro na blogu powolania na mecz derbowy i to nie beda takie jakie robi LEO,przypominajace bieg na orientacje bez kompasu:)
Pozdroo

TABELA:
Mecze ,PKT
1. Impex I 17 42
2. Eppe-Konsbud 18 39
3. WKT Polska 18 39
4. Słoneczny I 19 38
5. Rehamil 20 35
6. Euro Klinkier 18 34
7. Devils Shock 18 29
8. Bokaro 17 21
9. TietoEnator 20 20
10. Carrefour 19 12
11. Protector 18 7
12. Teamgeist 18 4

6 komentarzy:

wski pisze...

Panowie!
dajcie rade w 2 polowce
oby bylo ok!!!

Ernest Sereck pisze...

Seba trzymaj sedziego w kiblu (daj mu cos ewentualnie do zarcia...) a ja wysylam posilki z Australii !!!

Przemo pisze...

Fajnie ta tabela wygląda, a w środę Liga Mistrzów o 20.00.

lopez_27 pisze...

normalnie jakbym widział dwa różne mecze. Pierwsza połowa nerwowa jak szlak. Szczerze mówiąc jeszcze mnie nigdy tak nie wkurzaliście w obronie :) Przez to moja kobieta powiedziała, ze jestem chamem na boisku i obrażam ludzi . :P
W drugiej już pełen relaksik przede wszystkim w ataku, co pozwoliło na odprężenie w obronie. Co za sobą niosło lepsze interwencje.
No i ta "dziesiątka" latająca mi pod bramą.

lopez_27 pisze...

hehehe. Nie miałem pojęcia przed meczem, że oni przedostatni w tabeli są. :P

lopez_27 pisze...

a dodatkowo zauważyłem, że mamy w drużynie po ostatnim meczu lidera strzelców 3 ligi. Gratulacje. Teraz Żuro podaj wszystko do Seby żeby było po równo :)