poniedziałek, 6 kwietnia 2009

Operacja DEVILS!!!

Dlaczego operacja,bo uwazam ze to slowo jest szczesliwe.Dla niektorych Derby,innych najwazniejszy mecz sezonu,a dla mnie poprostu gra ze zwyklym sredniakiem ligowym.Jak nie podpalimy glow i zagramy swoja pileczke,angazujac sile fizyczna w obronie,BIEGANIE oraz koncentracje w ataku,to o wynik jestem spokojny.Potraktujmy "kolegow jak kolegow",ale na boisku badzmy soba i grajmy...swoje:)))

SKLAD NA SRODE:Lopez,Golab-Norbi,Damian-Czypol,Krefcik,Lukas,Arek-Zuro,Seba.

PANOWIE 1-2-1 I U SIEBIE TO HASLO NA DZIS!!!
WALKA,WALKA,WALKA!!!!!!

17 komentarzy:

DamiaN pisze...

devilsow rozjebi..^^ impex pokanamy I DRUGA lige mamy haha


hehe nie chcialem wklejac ale Norbi mnie poprosil hee Haslo na koniec sezonu;P

Lukas pisze...

jestem!

Anonimowy pisze...

jestem i lepiej bez hurra podniety,bo juz nie raz konczylo sie innaczej niz zakladalismy,WALKA NA CALYM BOISKU,A POZNIEJ OKRZYKI,arekb.

Anonimowy pisze...

kurna,wiedzialem ze z impexem bedziemy grali 19.04,standard,mnie nie bedzie,chyba ze uda sie zamienic mecze na 16.04,menadzer zadzialaj cos,arekb.

wski pisze...

tez uwazam ze bez podpalki
a za motywacje niech posluzy peirwszy mecz rpzegrany z nimi bez masla!!
generalnie nie grajmy jak wczoraj w 1 polowie tylko jak z klinkierem lub np z wkt w 2 polowce i bedzie zaj
zab, walka, zab walka
na szczescie nikt (raczej) nie ebdzie na kacu
he hee

norbi pisze...

Gaz na calego i walka do upadlego:)

Damian bo fajnie i realnie to brzmi!
ps.jeszcze terminarzu nie ma wiec moze sie udac...

norbi pisze...

ups juz jest terminarz wiec lipa:(

lopez_27 pisze...

melduje się między słupkami

Anonimowy pisze...

no to 19 z impexem mnie nie ma,arekb.ku... mac

lopez_27 pisze...

W minionej kolejce wszystkie te trzy zespoły odniosły efektowne zwycięstwa, ale szzczególnie to w wykonaniu Eppearance jest godne uwagi Jeszcze do przerwy drużyna ta zaledwie remisowała z Protectorem, by po przerwie zlać przeciwnika bez litości. Wynik 20:4 świadczy o wszystkim.
hehehehe

Przemo pisze...

Jestem

czypol pisze...

ja oczywiscie jestem ale norbi odwal sie od leo!! (patrz post nizej)

Krefcik pisze...

jestem

norbi pisze...

Leo zarabia 60 tys. euro miesięcznie:)Moglby dac na wpisowe SLS hehe. Czypol akurat zacytowalem Tomka Hajte,a czy leo czy smuda dalej bedziemy 30 druzyna na swiecie.

lopez_27 pisze...

tylko kilka zdań. Bez spinania pośladków dzisiaj. Bo będę krzyczał. Prawda jest taka, że im mniejsza stawka tym lepiej się gra. Wiem, że ciężko nie myśleć o tym, ale się postarajcie. Zwłaszcza jeżeli mówicie, że to wasi znajomi. Trzeba to potraktować jak grę treningową inaczej napięcie zaowocuje grą jak na pierwszej połowie z Protectorem.
Jesteśmy na fali i musimy być pewni siebie.

Anonimowy pisze...

Widzieli grupe na sls?

1 Astron
2 Bleck Crew 3 Bokaro
4 Devils Shock Dance
5 Eppearance-Konsbud
6 Estymator
7 Lastrico VIP
8 DP Luzersi
9 Multimedia Polska
10 Profesja

znowu ta cholerna multimedia,arekb.

norbi pisze...

GRUPKA MYSLE ZE CALKIEM POZYTYWNA:)