niedziela, 14 grudnia 2008

Wskakujemy na wlasciwe tory...

Eppearance-Konsbud
4
(2)
WKT Polska
3
(3)
Bramki
Antos Norbert - 1, Korwel Łukasz - 2, Żurowski Przemysław - 1 Ososko Marek - 2, Pietrzak Szymon - 1
Kary
Łaba Marek
Składy
Antos Ernest, Antos Norbert, Burnat Arek, Gołębiewski Daniel, Korwel Łukasz, Kreft Łukasz, Łaba Marek, Mazurek Arkadiusz, Żurowski Przemysław Błanek Dawid, Filipczak Marcin, Goleniowski Jakub, Janik Rafał, Ososko Marek, Pietrzak Szymon, Piotrowski Jaromir, Przygocki Tomasz, Siewieja Leszek


Jak to mowi przyslowie"Wygrywa druzyna lepsza"...bardziej doswiadczona w halpie:)Wielkie brawa dla wszystkich za walke,determinacje oraz wiare do konca:)
Burek chyba przeszedl samego siebie bez 2 zdan zostaje pilkarzem meczu...byl wszedzie:)
PS.co do kary dla Mara zainteresowanych zapraszam na gadu...:))))

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratuluję wygranej:)Najbardziej mi się podobało, że graliście z zębem. Teraz macie 2 łatwiejsze mecze, więc mam nadzieję, że będzie bilans 4:4. Powodzenia chłopaki. Jak będę mógł to wpadnę na nie

Anonimowy pisze...

To ja Kuba pisałem ;P

Ernest Sereck pisze...

A ja dostalem 2 mecze kary (a sedzia "oczko" mowil, ze dostane 10), Hm....