piątek, 19 grudnia 2008

Niedziela GODZ.17 ostatni raz w tym roku...

Kolejny mecz juz w ten weekend.Druzyna Teamgeist,ktora nie wygrala jeszcze meczu na 100% bedzie gryzla trawe zeby sie podniesc z desek;] Pojawia sie jedno pytanie kto bedzie zastepowal Serka na pozycji ostatniego obr.w naszym cudownym 1-2-1;]
Ja stawiam w ciemno na Arka,ktory gral ost. w ataku a byl najlepszym obronca.:)
Prosze komentarz jak z obecnoscia!

ps.Terminy gier na nowej hali najprawdopodobnieJ beda podane w 2009roku.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

wski pisze...

ja tez jestem:)

Anonimowy pisze...

jestem - aras

Krefcik pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

jestem daniel

czypol pisze...

bede

norbi pisze...

ja i zuro tez wiec idealnie 8 sztuken s do pola

czypol pisze...

mnie jednak nie bedzie. nie za dobrze sie czuje, chory jestem.