środa, 10 grudnia 2008

Niedziela GODZ.21

Niedzielne spotkanie z druzyna WKT zapowiada sie bardzo interesujaco a napewno bedzie to pojedynek wyrownany.Jestesmy druzyna nieobliczalna wiec licze na kolejne 3 pkt z rywalem duzo wyzej notowanym:]Liga typerow ustawila nasz mecz do obstawiania co przemawia rowniez za nasza szansa na wygrana:)

ps.Oczywiscie prosze o komentarz...

PPS (od EA): ArekB (brak info), Marek (gra z nami??) - prosze o uregulowanie składek HALP.
SKLAD NA DZISIEJSZY MECZ: GOLAB-SER.KREFT-NORBI,LUKAS,ARAS-PRZEMEK,AREK

ps.mysle ze Burek moze zmieniac sie z Przemkiem w ataku...

18 komentarzy:

Lukas pisze...

jestem

Krefcik pisze...

jestem

norbi pisze...

Sebol widzisz zawsze tak jest ze startujemy od 10 osob a pozniej okazuje sie ze zmian jest akurat lub nawet za malo...Ser jedzie do U.S.A na 1,5 miecha,Maro wybral silke lub ma focha...ITD ITP

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

czypol pisze...

a propo's - mnie na 99,9% tez nie ma.
jade na weekend na narty i watpie zebym wrocil do 21, wiec nie liczcie mnie.

Anonimowy pisze...

tylko wroc w calosci,arekb.

Arekb. pisze...

w koncu kuzna dziala

Ernest Sereck pisze...

Jestem w ND - ale jak już napisał Norbi, potem nie ma mnie jakoś do konca Stycznia'09...

norbi pisze...

Ser kuzwa zrobilem wczoraj...a Marek odszedl z klubu.

Anonimowy pisze...

jestem na 100% aras

Anonimowy pisze...

JESTEM DANIEL

Ernest Sereck pisze...

Norbi, sorry ale nic nie dojszło :( Maro juz na 100% odszedł? Bierzemy kogos za niego? A co z ArekB - daj znac o so chodzi...

DamiaN pisze...

panowie powodzenia jutro na meczu :)

Anonimowy pisze...

ja wplacam jutro na meczu,Damian rzuc do siebie nr tel,
P.S. moze wezme Slawka,przyda sie do obrony,dajcie cynk.arekb.

DamiaN pisze...

trzymaj :) 507154468 heheh tylko nie dzwon po nocy :) jakby co masz tez gg 4666674 :) jak mi sie uda wpadne jutro na mecz ale nie obiecuje

norbi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
norbi pisze...

Ludzi jest odpowiednia ilosc na jutro zreszta wiecej pograja sqladkowicze(chyba ze ktos nie ma sil) a wrazie co przeciez Damian jest na rezerwie...?

norbi pisze...

jednak Slawek ani Damian nie sa wpisani.