poniedziałek, 11 sierpnia 2008

Niedziela GODZ.21

Witam wszystkich po dluzszej przerwie!W najblizsza niedziele 17.08 godz 21 wracamy na boiska SLS:) Rywalem naszym bedzie druzyna Estymatora ktorego w 1 rundzie pokonalismy 6-2!
Patrzac na uklad tabeli wynik tego meczu wydaje sie byc decydujacym o ukladzie tabieli...
Standardowo prosze o komentarze jak z obecnoscia...????
Mysle ze zagramy takim skladem: KrystekvGolab-Maro,Ser,Damian,Rolo-Lukas,Arek,-Norbi,Pawel,Marek

Lista rezerwowych-Rolo(chcialby wplacic i grac cala runde ale jedzie do poznania na studia,Damian brak szmalcu,Marcin czas potrenowac z nami ale nie ma treningow:),Michal mieszka w szkocji,Kamil walczy o pozycje bramkarza nr2,Pawel z racji szybkosci i lewej nogi przyda sie na latanie dziur-przy czym kazdy moze zostac pelno-prawnym zawodnikiem w 2 rundzie oplacajac skladke 60pln.

Mysle ze sklad zapowiada sie objecujaco...wrazie pytan jestem poza siecia ale pod nr 665-756-110

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem.arekb.

Maro pisze...

jestem.

Lukas pisze...

no raczej bede;))

wski pisze...

no niestety
pojebana dla mnie pora bo mam w tiwi program o 22
ja nie moge grac w niedziele o 19ej i pozniej wiec mnie nie ma
wkurwilem sie:((
ogarnijcie cywlizowana pore na nast mecz:(

norbi pisze...

Ale jaja z napastnikami...Z 84 bramek -67 zdobyli aras,seba oraz czypol...z estymatorem nikigo z nich nie bedzie:(Licze na nowe nabytki a moze ktos sie czuje zeby zagrac w ataku???

Ernest Sereck pisze...

Ja jestem..... ale ostatni mecz gralem w KWIETNIU !! Wiec rewelacji nie bedzie z mojej strony mysle. Moge za to latac dziure w ataku sciagajac na siebie obroncow, bo kondycje mam dobra :-) Dzieki temu Norbi mozesz strzelac :)

Anonimowy pisze...

ja jestem \
golab