niedziela, 27 lipca 2008

Sklad na druga runde...?

Witam wszystkich w srodku wakacji.Straszna cisza na blogu,wszyscy szykuja forme na runde jesienna:) Pytanie moje jest w jakim skladzie bedziemy grali bo wiem ze z wypozyczenia wracaja serek oraz krefcik i ktos jeszcze?Natomiast do lepszych klubow zostaja wypozyczeni Seba,Aras czyli 66% naszego ataku z rundy wiosennej.Wnioskuje ze bedziemy tracic malo bramek i strzelac tez nie za duzo(2 obroncow wraca-2 atakujacych wyjezdza:)
Kto bedzie gotowy na gre w polowie sierpnia jak z kontuzjami pisac w komentarzach!

14 komentarzy:

czypol pisze...

aras to wiadomo a co z seba??
cala runda absencji czy jak?
bo robi sie nieciekawie...
mnie na 99% nie bedzie na inauguracji, i o ile dobrze zerknalem w terminarz rowniez na drugim meczu. od 14go do 28go bede w monachium na urlopie.

Krefcik pisze...

13go wrzesnia mam bilet w jedna strone do kraju, wiec juz 14go bede do dyspozycji i z klejnych meczow tylko konuzja mnie moze wykluczyc!

norbi pisze...

qrde a kiedy gramy 1mecz bo juz sam nie wiem???Normalnie Seba bedziemy sie zmieniaqc na szpicy jak za dawnych czasow:) Schudlem 10kg w koncu a zamierzam jeszcze 5:)

wski pisze...

norbo kurde
musi mi tez cos jebnac w trzustce - i moglbym zrzucic z 5kg
a na powaznieto ja 8 - 29 09 jade do USA chicago i hawaje wiec z frankowskim w fire zagram w ataku:)
a sezon rusza 15 sierpnia, my zapewne mecz zagramy 17 sierpnia w niedziele
wiec ja jestem a pozniej bedzie czypol - jazdda:D

norbi pisze...

OD KRYSIAN MIGON:Ja sie pisze na 2 runde wiec spox:)
ps.serek dlaczego ludki maja taki problem z tymi komentarzami,znaczy z logowaniem sie???

Ernest Sereck pisze...

Czesc - ja jestem juz w PL, ale (byc moze) we wrzesniu/pazdzierniku znow mnie nie bedzie. Co do komentarzy: wylaczylem kiedys komentowanie anonimowe, teraz juz WLACZONE ponownie (od dzis). Pzdr.

Lukas pisze...

ja jestem ;)

Anonimowy pisze...

jesli chodzi o drugiego kipera to to ja sie pisze...
golab

Anonimowy pisze...

Siemanko... ja niestety niewiem czy bede gral bo mam obowiazku wobec dwoch klubow i jeszcze pewnie praca bedzie ale moze na poczatku zagram jak moge?!
PS... Seba jak to wczoraj bez zadnego wywiadu?? :P

Anonimowy pisze...

ten wyzej to ja damian :D

norbi pisze...

Damian widze ze robisz postepy komputerowe.Mam 2 zawodnikow na runde wiec dogramy to jakos a na halpa wiadomo mniej ludzi trzeba.
ps.dostalem esa od Burnata ze tez moze go nie byc na 1 meczu...

Lukas pisze...

aaa ktorego jest pierwszy mecz...? :))

Anonimowy pisze...

heheh wkoncu wlaczyli opcje anonimowy bo za vhiny nie umialem zalogowac sie :P... Seba Ty zdziwiony przeciez Ci mowilem:D
Norbi nie kumam tego blogu heheh ale trzeba bylo wkoncu odwiedzic stronke :P
heheh dobra ja spadam nad morze urodzinki wyprawic.Moze jak sie za bardzo nie zahleje to na pierwszy mecz przyjade :P pzd
Damian

Anonimowy pisze...

na pierwzym meczu jednak bede.arekb.