środa, 27 sierpnia 2008

Niedziela godz. 11 - mecz z Multimedia Polska

Witam - już w najbliższą niedziele kolejny mecz o Mistrzostwo III Ligi - Multimedia Polska - Eppearance-Konsbud. W pierwszym meczu daliśmy nieco dupy i przegraliśmy 3:5, zawalając pierwszą połowę (0:3). W późniejszych meczach okazało się, że Multimedia nie jest taka silna, na jaką wyglądała i czas na rewanż :-)

Tradycyjnie w komentarzach proszę o obecność!

Ważna informacja dot. składek i składu na II rundę:
>> CZYTAJ TUTAJ <<

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.
P.S.Slawek chce z nami grac na halpie,to ten duzy gosciu w bialej koszulce z nr 5,

wski pisze...

sławek ten od Was?? z czasow Kahlkego i innych??
ja w neidziele jestem
martwie sie czy rywale beda bo ostatnio z estymatorem grali w 4ech:(

norbi pisze...

Jestem na meczu a Seba my sie martwmy o siebie...

czypol pisze...

na meczu jestem.
ten "duzy gosciu" calkiem niezle sobie radzil, jestem za.

Anonimowy pisze...

Norbi jakby co daj znac, Z noga wporzodku to tylko lekki skrecenie bylo ;) pzd

Anonimowy pisze...

to ja damian zapomnialem znowu sie podpisac:P

Anonimowy pisze...

to wlasnie stary Chrastek z czasow Kahlkego i pojedynkow na sp 16 ,w koncu ruszyl dupcie z domu,arekb.

Anonimowy pisze...

jak cos to ja jestem
golab.

Anonimowy pisze...

Jestem
Paweł C

Ernest Sereck pisze...

Ja oczywiście jestem. Atak mamy w sumie skompletowany (Czypol, Seba i Paweł Cydzik), w środku ArekB i Lukasz, a w obronie ja, Norbi i...?

norbi pisze...

Maro(jest nad morzem bedzie na meczu),Darek(brak dostepu do neta)oraz Krefcik

Krefcik pisze...

Ja juz niedlugo, ale niestety jeszcze nie teraz... Ciagle czekam na 14go wrzesnia.

norbi pisze...

WiAdomo ze brak Damiana jest oslabieniem w jakims tam % ale graja sklaqdkowicze...
PS.Darek bedzie na meczu

Lukas pisze...

jestem ;)