środa, 27 sierpnia 2008

Budżet po SLS 2008

Uwaga - edytowałem starego posta, więc komentarze są nieaktualne.

Do tej pory udalo mi sie zaksiegowac wplaty od:


1. Piotr Czypicki,
2. Korwel Łukasz,
3. Roszkowski Sebastian,
4. Kreft Łukasz,
5. Norbi Antos,
6. Ernest Antos,
7. Łaba Marek,
8. Burnat Arek
9. Migoń Krystian
10. Zębal Dariusz
11. Mazurek Arkadiusz (pol skladki - tylko 1. runda).
12. Zima Damian (pol skladki - tylko 1. runda).

Wyjaśnienie dot. kolejnych składek/zawodników na drugą rundę:

1. W miejsce Arasia dookoptowany został Paweł Cydzik (atak).
2. Dariusz Zębal (obrona) zadeklarował chęć gry jako "składkowicz" + pełna zapłata.
3. Daniel Gołębiewski (BR) zadeklarował chęć gry jako "składkowicz".

Cała trójka proszona jest o wpłatę składki gotówką przed najbliższym meczem, lub poprzez bank na konto bankowe drużyny (EA).

Zawodnicy rezerwowi w II rundzie: Marek Kaczanowski oraz Paweł Dąbrowski.

----
BIEŻĄCE ROZLICZENIE:

Suma ze składek: 1260 PLN (obecnie zebranych)
Sponsorzy: 1500 PLN (2 x 750)

Stan kasy sprzed SLS'2008: minus 550,00
Koszty związ. z SLS'2008: 2400,00 (wpisowe)

Suma kosztów: 2950,00
Wpływy: 2760,00

Obecne saldo: minus 190 PLN


W przypadku wpłat pow. 3 zawodników, saldo zostanie praktycznie wyczyszczone!

7 komentarzy:

norbi pisze...

Mam nadzieje ze zagramy w niedziele dobry mecz i sie rozliczymy na boisku z nimi...:)))

Anonimowy pisze...

ja dzisiaj wpłaciłem,aras

norbi pisze...

rozmawialem z Darkiem na treningu mowil ze wplaci i gra znami na zasadach takich jak wszyscy sqladkowi
ps.zuro ma sie odezwac na blogu czy zyje...?

Ernest Sereck pisze...

OK, to niech Darek zacznie tez sie pojawiac na BLOGu - zapraszamy! Norbi, przedzwon do Przemka jutro i spytaj sie o co chodzi - ja mu wyslalem e-maila ale brak odpowiedzi!:(

Anonimowy pisze...

Ja postaram sie do 10 wplacic.Krystian

norbi pisze...

JAK MOZE BYC BRAK WPLATY OD SPONSORA???CZY PANOWIE Z EPPE I KONS ROZMAWIACIE O DRUZYNIE (przyszlosci?)BO MY ZAWODNICY NIECZUJEMY WSPARCIA...!!! objecalem krystianowi ze pojade bo koszulke i spodnie z logo jak najszybciej sie da...???czekam na odpowiedz

Anonimowy pisze...

dzisiaj przelalem,a w niedziele nie gram-wyjazd intergracyjny z rodzinka.arekb.