środa, 7 listopada 2007

OBECNOSC NA MECZU... (z Tanka i w ogóle)

Mam wielka prosbe,najpozniej dzien przed meczem,kazdy zawodnik musi sie okreslic na naszej stronie klubowej albo pod nr.tel 655-756-110 (tel do norbi).

Ja mam troche wiecej czasu od serka coby poogarniac ilosc osob na meczach...Z Tanka zagra 3 NOWYCH ZAWODNIKOW: kolega od Arka,kolega Przemka oraz chlopak od Norberta...zmiany z lawki rezerwowych bede organizowal ja.....niestety kolano znowu przypomnialo o sobie:((

TYM SAMYM UNIKNIEMY SYTUACJI ZE BEDZIE NAS 5 LUB 12 ....
POZDRAWIAM

8 komentarzy:

Ernest Sereck pisze...

Jestem na 100%!

aras pisze...

ja jak zwykle jestem na meczu na 100%

Anonimowy pisze...

ja rowniez dotre Golab ,

marcin pisze...

Bede. Marcin

wski pisze...

ja tez jestem
potem juz nie bo mecze w sobote o 15ej i piatek o 21ej zupelnie mi nie pasuja

Anonimowy pisze...

sorry chlopaki ale znow nie wzmocnie druzyny. zagralem wczoraj caly mecz w policach i co prawda wszystko bylo ok, ale dzis mnie znow boli kolano i chyba przedsiewezme jakas dluzsza przerwe...zobaczymy, raczej nie mozna na mnie liczyc w sobote...Czypol.

Anonimowy pisze...

Ja jestem,moj kloes jest chory ale ma sie wyleczyc do soboty,jutro dam znac co do niego,ArekB.
PS Czipol jak tam autko?

Anonimowy pisze...

dzis juz je odebralem. zajebisty koles - wymienil tylko wachacz, felge wzial z zapasowego kola i chcial tylko 250zl. wielkie dzieki za pomoc wczoraj po raz kolejny!