środa, 3 listopada 2010

Idzie nowe!

I nie chodzi tylko o wygląd stronki! Zapowiada się zmiana naszych wysłużonych i niekompletnych strojów, a to za sprawą naszgo nowego sponsora. Wygląda na to, że rozmowy zastaną sfinalizowane, a umowa o współpracę parafowana. Na początek dostaniemy ciuszki, ale negocjacje trwają o nieco większy zakres wsparcia finansowego. Jutro pewnie dopięte zostaną szczegóły, o których poinformuję. Teraz prośba do Was. Niech każdy z podstawowej 10+2 wypowie się jaki chce rozmiar koszulki i numer na plecach. Wiadomo, że ja rezerwuję 14... Dajcie znać wszystkim niech dadzą znać do jutra, tj. czwartku, a będzie szansa na nowy komplet już na przyszły weekend. Dla ułatwienia doboru rozmiaru powiem, że celuję w komplet NIKE Park IV dostępny w sklepie na Piłsudskiego MN Sport (www.mnsport.pl). Norbi zorientuj się jak będzie ze zmianą nazwy, bo kolejny mecz powinniśmy już zagrać ze sponsorem w tytule ;)
Jeżeli chodzi o treningi to zależy mi na cotygodniowych gierkach na dużej hali, a po rozmowach z Maćkiem wynika, że jest na to szansa. Przy opłaconych składkach przez sponsora (wersja optymistyczna) byłaby okazja pokazać jak kto integruje się z drużyną na wspólnych dodatkowych gierkach, a w przerwie między sezonami były czas na podsumowanie...
No to się rozpisałem jak na pierwszy raz emisji postu... Trzymać kciuki za negocjacje! ;)

46 komentarzy:

Krefcik pisze...

Co do treningu to pierwszy, jeżeli ze względu na święto nie zostanie odwołany odbędzie się 11go listopada.

Anonimowy pisze...

ja poprosze o nr 8 rozmiar na 176 wzrostu,dla ulatwienia podajcie swoj wzrost i ewentualna rozmiarowke jaka preferujecie na podstawie tego dobierzemy stroje,Krefcio w piatek jakos sie zdzwonimy,chyba ze sam to chcesz zalatwic,arekb.

Anonimowy pisze...

ja na gierce jestem co do rozmiaru to 178cm i mysle ze xl powinna byc gut. jesli mozna to w jakims normalnym kolorze:)
daniel

wski pisze...

xxl numer 77:P
zaj wiesci!!

Anonimowy pisze...

faktycznie świetne wieści :D
ja poproszę numer 7 :)
jakby co jestem na każdym treningu
kuba r.

Anonimowy pisze...

a drugi bramkarz,jaka bluza?rozmiar?arekb.

Anonimowy pisze...

drugi bramkarz - mój Brat - Michał :D
rozmiar XL numer 21
kuba r.

Anonimowy pisze...

dajcie znac komu mozecie zeby wpisal jaki chce nr i rozmiar,IM WCZESNIEJ ZAMOWIMY TYM WCZESNIEJ ZAGRAYM W NOWYCH BARWACH,arekb.

Anonimowy pisze...

ja tradycyjnie przypisany dla mnie numer 13 a rozmiar L 178cm - aras

norbi pisze...

Szymon napisal mi eska ,ze dzisiaj wpada na bloga .Ja mam 178 cm waga 74kg,numer jak zawsze 9 :)
Zmiana nazwy to nie problem ,podaj mi tylko Krefcio jak mamy sie dokladnie nazywac.
ps.Szymon zerknij tez posta nizej
Pozdro Pany !

Rocky pisze...

Dla mnie numer 5 poprosze,na 180cm; czyli duza L.

Anonimowy pisze...

rozmiar L numer 88 pudzian na gierckach neistety nei bede poniewaz w poneidzlki mam swoje treningi pozdrawiam

Anonimowy pisze...

1.9m 87kg mysle ze XL da rade. jezeli bramkarz nie ma 'jedynki' to poprosze, a jesli ma to 6 bedzie si.
w pon na gierkach jestem
pzdr, szymon

Anonimowy pisze...

Pudzian I Szymon wazniejsze gierki te czwartkowe na Halpie ,poniedzialki to rekreacja dla chetnych ,ale wiadomo zazwyczaj mamy mecza w weekend wiec nie zawsze i ja tam chadzam ...
Norbi

Anonimowy pisze...

k, normalnie czwartki spoko poza wlasnie tym dlugo weekendowym/nie ma mnie do nd.
szymon

Anonimowy pisze...

to mamy komplet informacji,brakuje tylko KUMY ????Jaki nr???GOLAB JAKI NR NA KOSZULCE???
GOLAB -(??)XL
MICHAL -21 XL
NORBI -9 L
ARAS- -13 L
KREFCIK -14 L
SZYMON -1 lub 6
SEBA -77 XXL -REKORDZISTA
AREKB -8 L
PUDZIAN -88 L NIE WIADOMO CZY GRA??
ROCKY -5 XL
KUBA -7 XL
KUMA-????????

wski pisze...

nikt nie chce dychy?:)
Krefciu, a moze uda sie z dwa dodatkowe - rezerwowe stroje? np jak ktos do nas dojdzie na sls
wiem ze to moze rpzesada ale chyba warto pomyslec
pozdroo

Anonimowy pisze...

beda 10 i 17 dwie rezerwowe koszulki,arekb

Krefcik pisze...

dokładnie. sprawdzony schemat ze sponsorem w redboxie. 10 pełnych kompletów piłkarskich + dwie dodatkowe koszulki (rezerwowe), no i dwie bluzy bramkarskie. uprzedzam, że będą one stanowiły własność sponsora i każdy będzie musiał pokwitować odbiór. dodatkowo obowiązek grania w PEŁNYM komplecie, a nie w gatkach dziadka. co do zapowiedzi o negocjacjach dziś niestety się nie odbyły, przeniesione na jutro...
Pudzian, odnośnie składek, jeżeli będziemy zmuszeni je opłacić sami, czy jesteś w stanie co tydzień przynosić 10 zeta???

Anonimowy pisze...

jesli chodzi o numer to 83 poprosze, nie wiem jakie kolory bedziecie mieli ale jesli jest to mozliwe poprosze zielen...
daniel

Anonimowy pisze...

brak tylko Kumy

GOLAB -83 XL
MICHAL -21 XL
NORBI -9 L
ARAS- -13 L
KREFCIK -14 L
SZYMON -1 lub 6
SEBA -77 XXL -REKORDZISTA
AREKB -8 L
PUDZIAN -88 L NIE WIADOMO CZY GRA??
ROCKY -5 XL
KUBA -7 XL
KUMA-????????

Anonimowy pisze...

Panowie ja poproszę L. Znam rozmiarówkę NIKE dlatego chce L.
A Michał jednak prosi numer 1(jako że jest bramkarzem)
Pozdro
Zajebista sprawa ze sprojami! Gratulacje :)
kuba r.

Anonimowy pisze...

to jakie sa te rozmiarowki kuba??ja tez zamowilem L ale zeby sie nie okazalo,ze bede sie topil w niej,dlatego moze powinienem wziac M zeby nie wisiala na mnie hehe?? - aras

Anonimowy pisze...

tzn ja rozumiem że bierzemy stroje dla dorosłych. Ja ostatnio zamawiałem dla swojej byłej druzyny i wziąłem właśnie te które Krefciu mówił i XL na mnie wisi. Myśle że L jest optymalne np. dla Norbiego, a co do Arasia to powiem szczerze że brałbym L, żeby nie ryzykować.
pozdro
kuba r.

Anonimowy pisze...

pudzian: wiem ze 10zl to nei jest duzy pieniadz ale niestety nie jestem nawet tylu teraz wstane i placic mam troche dlugow i niestety rodzice mi odcieli doplyw pieniedzy wiec tylko to co zarobie to mam dla siebie a neistety pracuje z ojcem raz w tygodniu tylko bo taka to sie ucze wiec mowie jak bedziecie chcieli to moge z wami grac jezeli nei no to trudno:D

Anonimowy pisze...

Dla mnie raczej XL. Wzrost okolo 175cm.
Numer obojetny, nie przykladam do tego wagi :)

Qma.

Krefcik pisze...

Qma,stroje były zamawiane jak już pisałeś komentarz, ale masz nr 2 rozmiarze XL...

Anonimowy pisze...

heh, no to dobrze, ze wiecie jaki moj rozmiar ;)

Qma

Krefcik pisze...

No już po obiadku to spokojnie mogę pisać jak przebiegły negocjacje...
Jak już z kontekstu można się domyśleć kasę na stroje otrzymałem i zostały one zamówione. W poniedziałek dowiem się kiedy będą do odbioru. Zamówienie złożone zgodnie z życzeniami. Mamy 2 bluzy bramkarskie, 10 kompletów + 2 extra koszulki. No, ale na tym nie koniec. Opłacone zostaną również w zdecydowanej większości składki!!! Na najbliższy mecz niech każdy przyniesie po 35 zeta i można uznać, że pierwsza runda HALP opłacona!!! Mamy, więc sponsora pełną gębą! Występować będziemy pod nazwą Elektro-BUD. Norbi prośba, załatw to w siedzibie HALP. Pracuje już nad nowym blogiem naszej drużyny. Powstaje też rada drużyny w osobach: ja, norbi, seba, arekb, od której zależeć będą wszystkie decyzje dotyczące naszego teamu. Jeżeli chodzi o treningi, to niestety nie jest pewne, ze beda one co tydzien. Zaklepane mamy gierki co 2 tygodnie, mam nadzieje jednak, ze to się zmieni. Uprzedzam, ze trenujemy głównie zgranie, dlatego nie wyobrażam sobie, żeby bramkarz grał w polu. Wyjątek może być jedynie w sytuacji, kiedy na gierkę przychodzi dwóch kiperów, a brakuje ludzi do pola. Jeżeli chodzi o pauzy przy nadkomplecie w meczach o punkty, to puzują ci z najkrótszym stażem jako pierwsi. Myślę jednak, że brak Kumy i Rockiego w pierwszym meczu można im zaliczyć jako wspomnianą pauzę. No to tyle chyba ;) Myślę, że obiekcji nikt nie ma, bo i tak takich nie przyjmuję ;)

norbi pisze...

GRATULACJE KREFCIO!!!PRZEDE WSZYSTKIM ZA TO,ZE NIE BEDE OSAMOTNIONY W BOJACH WRAZ Z SEBOLEM.
Przyszedles z pomoca w dobrym momencie i nie chodzi nawet o kase ,(bo przeciez nawet nie bylo mowy o sponsorze),ale tez organizacje i zainteresowanie.Mysle,ze Nasza Rada bedzie sie spotykac gdzies na waznych galach sportu i bankietach wspolnie bedziemy podejmowac decyzje:P HAH
Nie rozumiem tylko po co nam nowy blog ,czyzby scisle tajny dla ludzi tylko z druzyny ?:P
Historia naszej druzyny,ktora trwa od 1999r (poczatek hala na hozej,Qma gral wtedy z nami) pisze rozne scenariusze ,mam nadzieje kiedys na koniec kariery wydac ksiazke ze zdjeciami hehe i postaram sie pamietac o wszystkich...:)
ps.kto pamieta keepera co naciagal ponczoche na jedna noge i bronil w okularach?albo kolege o imieniu Robert co w stylu zapasnika powstrzymywac napadziorow hehe kurwa to byly czasy jest co wspominac :)pozdro

Anonimowy pisze...

ZAJEBISCIE ze wyszlo az tak zajebiscie z tym sponsorem:)
co do rady to moze wogole ten blog nie bedzie potrzebny decyzje beda zapadaly na tych bankietach i sprawa zalatwiona..
daniel

Anonimowy pisze...

skoro przyszlo nowe to przyszlo w 100% czyli strona tez bedzie nowa poniewaz od tej chwili bedziemy kojarzeni jako Elektro-BUD;mamy naprawde super sponsora ktorego nie jedna ekipa moze nam pozazdroscic.Naszym zadaniem jest jedynie to aby uszanowac ten wklad w nasza ekipe i pokazac na co nas stac chodzac na treningi,dawac 150% z siebie na meczach i zyc na blogu a przede wszystkim szanowac kolegow z druzyny.
Mysle ze warto bylo poczekac troche i zostac z druzyna kiedy nadeszly gorsze chwile i chodzily pogloski ze sie rozpadamy bo mielismy problemy ze skompletowaniem 6 na ostatnie mecze w SLS-ie.Teraz to juz historia dzieki koledze ktoremu naleza sie duze brawa i podziekowania za zapewnienie druzynie finasowego i nie tylko bytu.Dziekujemy DON KREFCIO.

Arekb.

Anonimowy pisze...

Co by nie mowic "prawdziwych przyjaciol poznaje sie w...biedzie"
Norbi

Krefcik pisze...

Rozmawiałem z Przemkiem o treningach i jest opcja by co drugi tydzień brać udział w ich gierkach. Mają halę we wtorki na 22:30, więc w tygodniu kiedy nie mamy czwartkowych treningów można pokopać. Pora późna, ale jeżeli nie uda nam się załatwić cotygodniowego czwartkowego grania godna rozważenia. Co wy na to?

Anonimowy pisze...

jestem za :D ale będę przychodził bez Brata
kuba r

Anonimowy pisze...

Fajnie sie ulozylo chlopaki! Gratsy dla Krefcia :-)

W kwesti formalnej ode mnie pytanko:

1. Zakladacie NOWA druzyne (na bazie obecnego skladu), czy

2. Kontunuujecie "dokonania" druzyny pogon.v.pl ktora powstala w 2001? (Pierwszy mecz zagrala w "turnieju kibicow, potem znana pod roznymi nazwami, przez BPVP, eppe, eppe-konsbud)?

W przypadku nr 2 nie musicie zakladac nowego BLOG'a (wystarczy ze zmienie tutaj nazwe)!

Pozdro!
Sergio

Anonimowy pisze...

Krefcio nasz nowy Prezesie:)
moja rada jest taka ;jak chcesz tez ten termin ogarniac to musisz miec dluga lawke osob rezerwowych bo godzina jest mega hu... w domq 00;30 itd...ja bede na tych gierach ,ale nie co tydzien
Norbi

Anonimowy pisze...

negocjatorze Krefcikinho zajebiste wiesci - aras

Anonimowy pisze...

Norbi jest jutro giera na Unisławy? - aras

Anonimowy pisze...

tak jest giera jutro na godz.21,wiec kto chetny pisac?
Norbi

Rocky pisze...

KREFCIK JESTEŚ WIELKI!!!
Gratulacje.Dziękujemy.
Odnośnie czwartkowych treningów i mojej obecności na nich-jest szansa że będe się pojawiał(w końcu).

wski pisze...

Sergio, ze wszechmiar kontynuacja -zmieniamy tylko szyld:)

Krefcik pisze...

Ok. Odpuszczam wtorkowe giery z konsbudem. Dla mnie tez pozna to pora.
Odnosnie strony jest juz praktycznie przygotowana, dzis uruchomie bloga. Naturalnie wszystkie osoby tak jak do tej pory beda mogly umieszczac posty. Jedynie czeego potrzebuje to adresy email. Seba, Norbi przeslijcie mi je najlepiej smsem (podaj tez Sergia)

Anonimowy pisze...

mnie dzis nie ma,arekb.

Anonimowy pisze...

ja nie dam rady dzisiaj
w czwartek jestem jeżeli bedzie trening
kuba r

Anonimowy pisze...

Hey Krefcik -> moj e-mail to: [moje_imie] kropka [moje_nazwisko] @gmail.com

Jak dasz mi dostep to moge popracowac nad dzialem "historia" ;)

Pzdr. / Sergio