czwartek, 2 września 2010

Wtorek 21;30

Tradycyjnie jak co 2 tyg.Zapraszam na giere boisko sls.

25 komentarzy:

norbi pisze...

Sorka za tego orlika dostalem wiadomosc w ost.chwili,ze zmienil sie organizator i nie wypalilo.
We wtorek jestem.

wski pisze...

ja tez na chwile obecna jestem
trzeba nam gry Panowie i to wspolnej
a jak jest to kazdy widzi
co daja wspolne gierki pokazuje przyklad KONSBUDU, maja duza frekwencje na gierach z wkt, zaczeli sezon slabo a teraz pewnie krocza po awans i wygrali 11 spotkan z rzedu
a u nas?? slaba frekwencja, rozuiem kontuzje itp ale ogolnie frekwencja slabiutka, gramy na odpierdol, bez zachowania pozycji, Golab miast cwiczyc gre na bramce a szczegolnie gre noga to gra w ataku, Lopez lapie kontuzje grajac w polu
Pawla na wtorkowej gierce nie bylo chyba nigdy, generalnie zenada, tak druzyny nie zbudujemy
przypominam tez slynna giere z luzersami, gdzie mozna bylo pokopac a shanbilismy sie mega bo bylo nas bodaj 5ciu a do tego poplynalem z kasa
szacun dla NORBA za organizacje i chec ale... tak dlugo i daleko nie pojedziemy:(
jestem pewien ze gdyby byla frekwencja na gierach i chec wieksza do gry i cwiczenia pewnych schematow to juz bysmy mieli kilka punktow wiecej i spokojny byt zapewniony

Lukas pisze...

jak Norbi stawia to jestem :P

Anonimowy pisze...

coz Seba nie kazdy nadaje sie do druzyny,recepta jest prosta-zostawic tych ktorzy chodza i im zalezy reszcie podziekowac.Na ich miejsce znajdzie sie wielu chetnych a przyklad Konsbudu jest trafiony w 100% bylem u nich na treningu i nikt tam sie nie obraz ze musi grac na bramce czy z koniecznosci na obronie,probuja kazdego wariantu jesli komus cos nie wychodzi na obronie jest probowany na innej pozycji,zaangazowanie na 100% frekwencja na treningu lepsza niz u nas na meczach,ale tradycyjnie pogadamy sobie w 3-4 na blogu i dalej nic sie nie zmieni,arekb.
P.S. we wtorek jestem

Anonimowy pisze...

Ile sie placi za ta gre? - Michu

Anonimowy pisze...

jestem! Dynia

Anonimowy pisze...

Tak Lukas pamietam dales 150zl na wpisowe i masz w tym giere gratis:)hmm to moze jest dobry pomysl,zeby kazdy dal wiecej na wpisowe i nie bedzie musial placic za giery...?
Domyslam sie Arek co masz na mysli,ja juz dawno myslalem o tym,ale spoko na halpa mniej ludzi trzeba,a na sls-sa zrobimy ekipe na gierach pod dachem,wazne ze jest mozg zespolu i wspolnie damy rade!
Czemu inne druzyny moga byc w kompletach na gierach,a u nas zawsze problem lub olewka?Jest zabawa jest,ale jest tez druga liga...to cos wiecej niz 3 liga,ze rywale wychadza z kontra i 1lub2 na 5 wykorzystuja...2liga wymaga pelnego profesjonalizmu i tego chyba wymagamy od siebie wzajemnie pokazujac szacunek...ja mowilem przed sezonem,mozemy grac z przypadku w cymbergaja i miec baraz co roku wygrywajac w sezonie 10 razy po 15-3,ale to sie kiedys nudzi.
Norbi.

Anonimowy pisze...

10 zl.arekb.

Anonimowy pisze...

we wtorek oczywiscie jestem. Co do obrazania sie ze gram na bramce to nie tak do konca, ale jak jestes taki madry to sam stan kiedys na 1,5h w klatce.
daniel

Anonimowy pisze...

dokanczajac mysl, to zdecydowanie wiecej przyjemnosci sprawia mi gra w polu a nie w bramce, zdaje sobie sprawe z tego ze w niedzielnym meczu mam nikle szanse na gre w polu wiec przychodze na kazdy trening zeby pograc sobie i pobiegac za pilka... a nie czekac na przedpolu az ktos laskawie poda pilke, bo bieganie za nia poza bramke nie daje tyle satysfakcji i przyjemnosci...
daniel

Anonimowy pisze...

Ja moge stanac na bramce:D jaa lubie stac:D Michu

lopez_27 pisze...

ja z wiadomych zwzględów we wtorek jestem nieobecny. W poniedziałek dowiem się czy z ręką już wszystko w porządku.
Jeżeli chodzi o Ciebie Gołąb. To bardzo źle do tego podchodzisz.
Każdy ma swoją rolę na boisku. Jsteś bramkarzem więc nim bądź. Jeżeli nie pasuje to nie osłabiaj drużyny. Mam w tym momencie gdzieś czy się obrazisz czy nie.
Ale wszyscy się spinaja na te gierki, nie jedna już była o to kłótnia. A Ty przychodzisz jak na gierkę osiedlową. Chwile pobiegać w potem mieć wszystko w dupie na bramce.
TAK !!! Masz stać 1,5 godziny w bramce, bo jesteś bramkarzem.
I denerwuje mnie to, że ostatnio takie same podejście masz na meczach. Jedyne co ostatnio Ci wychodzi to odcinanie sie do chłopaków jak coś powiedzą. Do tej pory milczałem, ale ktoś w końcu to musi powiedzieć lub napisać. \
TROCHĘ WIĘCEJ ZAANGAŻOWANIA.
Pierwszy raz się spotykam ze zdaniami bramkarza, że on chce sobie na treningu poganiac za piłką, i jeszcze ma pretensje do innych, że mu każą stać na bramce przez 1,5h.
Pokaż na meczach, że nie potrzebujesz treningu a się zamknę na zawsze i więcej słowa nie powiem na ten temat.

Anonimowy pisze...

Lopez jak chcesz mam znajomego bardzo dobrego lekarza,bez kolejki itd.jak cos daj swoj nr tel,arekb.

Krefcik pisze...

Każdy z nas ma zadania na boisku, wywiązuje się z nich lepiej, albo gorzej. Niezależnie od tego, czy ma się poprostu kiepski dzień, czy brakuje umiejętności, każdy popełnia błędy. Mam tylko nadzieję, że każdy podczas meczu stara się dać z siebie wszystko. Jeżeli tak samo podejdziemy do treningów, możemy być pewni, że prędzej, czy później dadzą one efekt. Dlatego przychylam się do zdania Lopeza, że powinniśmy na nich grać na swoich pozycjach, uwzględniając zmiany w systemie jakim robimy to na SLSie.

lopez_27 pisze...

dzięki za pomoc arek, ale juz w sumie wszystko załatwione. W poniedziałek juz jestem zapisany na jagiellońskiej. Juz swoje się nabiegałem żeby dostać zwolnienie. Bo w szynę to od razu wsadzili, ale l4 nikt nie chciał wystawić.
Póki co jest podejrzenie pęknięcia. Mam nadzieję, że na następny mecz już będę jak mnie kobieta puści :)

Anonimowy pisze...

stary nie obraze sie bo i nie ma za co , zgadzam sie z toba ze na treningach jak juz stane na bramce to przesadzam i nie nazekam z rola na bramce gdyby mi to nie pasowalo to juz dawno bym sie porzegnal z gra. nie unos bo nie trzeba a na trenigi przychodze po to zeby pograc... no i sory ale nie bede przychodzil tylko po to zeby stac miedzy slupkami umowa byla ze gramy po 45min w polu i jest ok. mysle ze temat jet juz wyczerpany.
daniel

norbi pisze...

Pawel W. nie odbiera telefonow i odrzuca polaczenia.. na wyslanego sms nie smie odpisac,a moze ty czlowieku nie zostales nigdy ukarany za nie szanowanie innych?
Do gry w polu bramkarzy uwazam,ze ost 30 min byloby optymalne ,niech chociaz pierwsza godzina bedzie na spince...
we wtorek bedzie Szymon na 80% i moj kolega obronca lewa noga pozycja Krefcia tez na 80/90%.

Krefcik pisze...

Jak jest obu kiperów na treningu to oczywiście grają po pół w bramce i w polu. Jeżeli jednak zjawi się tylko jeden powinien stać całą gierkę, bo stawianie w klatce kogoś kto nie ma o tym pojęcia mija się z celem.

Lukas pisze...

ale wy sie spinacie. Ludzie trzeba sie wyluzowac ;P

Michu pisze...

Krefciuuuu sto lat!!:D

Lukas pisze...

najlepszego Krefciu:))

Anonimowy pisze...

Panowie jutro mecz kadry,ale giera wazniejsza! Jade na caly dzien na ryby i bede troche zjeb...ale jestem!!!
Norbi.

Krefcik pisze...

Dzięki za życzenia!
Jutro na treningu będzie też mój kolega Kuba, który już kilka razy się pojawiał.

Anonimowy pisze...

Kuba R. Tez wpadaj tez,Sebo mozesz esa wyslac koledze ,bo ost.bralem numer,ale nie zapisalem;]

Anonimowy pisze...

Krefcik wlacz telefon!!!! jedziesz na trening???arekb.