środa, 15 września 2010

Pomysl

...ktory chodzil mi od 3 miesiecy po glowie.Zastanawialem sie nad przeniesieniem druzyny do innej ligi na zime.Dzisiejszy mecz utwierdzil mnie w tym przekonaniu.Po co marznac i byc chorym co 3 tygodnie,grac w mrozie i do tego placic 2800zl?Wpisowe coraz drozsze ,a poziom i ORGANIZACJA masakra i dno...gram w tej lidze ponad 10 lat i juz chyba sie znudzilem,albo wreszcie patrze trzezwym okiem:)
Za dzisiaj chcialem przeprosic ,ze oslabilem zespol na minute przed koncem,sam uspokajalem Arka i innych bo wczesniej posypalby czerwone.Nie bede pisal o tym jak sedziowal,placa mu to gwizdze problem mial tylko ze wzrokiem,bo z tak brutalnie druzyna to chyba dawno nie gralismy...wiem Seba,ze to twoi koledzy i pewnie masz mieszane uczucia,ale konczac tego posta napisze co postanowilem:
Pieniazki,ktore uzbieralem na 2 runde moge przelac kazdemu zwrota lub Arek,Seba lub kto inny wezmie sprawe w swoje rece i dogracie sezon.Ja osobiscie uzbierana juz kase zostawilbym juz na sezon w innej zimowej amatorskiej lidze pilki noznej.Tez sie zwiazalem emocjonalnie z halpem,ale qzwa czy na halpie sie swiat konczy?Amen.

16 komentarzy:

norbi pisze...

Niech kazdy sie wypowie co sadzi o tym czy ma ochote na taka zmiane i czy chcemy zostac razem,bo slowa na koniec meczu ktore ja wypowiedzialem"to byl nasz ostatni mecz.."mialem na mysli w tej lidze.

wski pisze...

ja nie wiem co o dzisiejszym meczu napisac
generalnie mamy pecha, bo oni przyszli w skladzie mega duzym, ale... sami sobie zmontowalismy taki los
od poczatku sedziowanie w plecy, ale sami podkrecilismy temat i to byly konsekwencje tego
po prostu podkurwilismy sedziego i tyle
fakt, ze byl zenujacy.. karny z kapelusza, dobrze te akcje widzialem
co do przyszlosci, ochlonmy, ogarnijmy sie i zobaczmy co dalej
gralem z arkiem w devilsach zima w red boxie i... tam nie ejst lepiej i tyle na dzis.. grajmy dalej, mamy 2 lige, jest ok...
szkoda tylko ze norbi nie zagra juz do konca sezonu - moim zdaniem dostanie z 5 meczow:(

Anonimowy pisze...

Trzeba sie poprostu odwolac od tego wszystkiego. Norbi jestes kapitanem. Pprzedstaw cala sytuacje na spokojnie 2 graczy z dupy.... nie wiadomo skad... nie grali w ogole z zadnych meczach nagle w tym grali....Slyszlem Norbi ze masz 4 mecze.

Rocky pisze...

Sędzia KALOSZ-DRUKARZ.Od początku gwizdal dla nich.Widzial to,co chcial widzieć...Kurwica bierze!!!Sory za 2 faule przed polem karnym-ale musialem,bo wychodzili sam na sam z Golębiem.Jakie mamy alternatywne ligi?-Red box...i co dalej? A moze na jakiegoś browara się umowimy calą ekipą...to se pogadamy!?!Co Wy na to?

Anonimowy pisze...

Panowie, o mojej zaleglej kasie tez moge zapomniec? Haha dla was to po 10zl, dla mnie 110, czyli mam na jedne zakupy w spozywczaku:P / sergio

norbi pisze...

wogle widzicie wynik na glownej? i strzelcow bramek ? to jest jakas parodia wogle...

wski pisze...

wazne pytanie trzeba postawic: co sie z nami stalo po przerwie? zagralismy fatalnie i to chyba kazdy wie, generalnie ja jestem za graniem wciaz bo alternatywy brak... a HALP to HALP - licze na to, ze norbiemu minie i z tesknoty za graniem bedzie z nami kontynuowal gre w HALPie

wski pisze...

zaaajebiscie!!
z nirasem pauzuje tez AREK BE
masakra, mozemy 6ciu nie zebrac na ten mecz o ile reszta zdecyduje ze dalej gramy...

Anonimowy pisze...

na spokojnie powiem tylko ze Seba ma racje,troche nas ponioslo-mnie i Norbiego,sedziowanie jest takie jak wszedzie,Red box tez ma lipne sedziowanie,malo tego tam graja sobie cale ekipy z 3 i 4 lig typu chemik police itd,gra na parkiecie jest do dupy,co do kartek to ja bym sie odwolal,trzeba ostro zareagowac,w koncu Seba znasz tych gosci bardzo dobrze i trzeba im wprost wygarnac ze zglosili sobie zawodnikow po terminie,sedzia nie panowal nad meczem,strzelcy z kapelusza-ja nie strzelilem bramki,chyba ze poprzeczke zaliczyl jako bramke,
Seba zadzialaj w tej sprawie.
Co do halpu ja jestem jednak za tym aby dograc ten sezon i zime na halpie,trzeba im pokazac ze latwo sie nie zlamiemy,co do organizacji to ktos musi w koncu zareagowac na to ze placimy gruba kase a warunki sa coraz gorsze,bramki sypiace sie,dziurawy plot itd.Napewno tez trzeba dobrac 2-3 nowych ludzi.
z Nirasem i tak pewnie bym nie zagral bo wyjezdzam,arekb.

Lukas pisze...

nie wiem co o tym myslec..po meczu ogarnia mnie pusty smiech;] ja wiem ze nie mozna sie pluc do sedziego bo to nic nie da tylko pogorszy sprawe ale jak patrzy sie na takie sedziowanie to rece opadaja..nie wiem co sie stalo w 2 polowie nikt z ataku nie chcial sie zmienic i nagle na boisku byl Seba, Michu, Norbi, ja i arek czyli raczej gracze do przodu! jak to osiagnelismy??? wtedy padlo pare decydujacych bramek;] masakra chce zeby ten sezon sie jak najszybciej skonczyl. ja juz troche ochlonalem choc bylem tego samego zdania co Norbi zeby pojsc gdzies pograc...ale mamy przed soba sezon HALPu trzeba przewietrzyc sklad;] na te chwile w skladzie na najblizszy mecz z Nirasem jest
Golab - Krefciu, Rocky, ja, michu, seba?? Pany teraz sa decydujace mecze...

wski pisze...

ja licze na mecz z nirasem na dynie oraz na to, ze uda nam sie wziac kogos nieskladkowego
tez uwazam ze nie powinnismy sie poddawac ale walczyc o swoje i pokazac na boisku ze tak latwo nas nie wyjebia!!

lopez_27 pisze...

krótko mówiąc ja raczej na halę się nie pisze. Za stary jestem, zeby sobie znowu kości obijac o parkiet. Codo sędziowania to w każdej lidze jest kurewstwo. To samo widziałem w red boxie jak sobie koledzy sędziowali. Tego niestety nie pokonamy. I niestety też musze przyznać, ze sami sobie sprawiliśmy taką sytuację. Na pewno sędziowie na nas inaczej patrzą po takich meczach. Już nie mówiąc o końcówce tego meczu. Jestem za zostaniem i tyle. Ale niestety więcej jako kibic nie przyjde. Za dużo nerwó mnie to kosztuje :)

Anonimowy pisze...

gramy dalej i tyle, emocje wziely gore trzeba ostudzic glowe zimnym browarem zjarac blanta i qrwica zejdzie:)
daniel

Anonimowy pisze...

Ej kto ma szczeniaki owczarka niemieckiego?:D:D chodzi mi o mlodego psa rasa owczarek niemiecki!:D Michu

Anonimowy pisze...

no i wychodzi nato,ze nie ma gdzie pograc w tak duzym miescie i zostaje halp no ladnie ciekawe tylk ile wpisowe bedzie kosztowalo...
Ja musze odpoczac od halp-u zrobic sobie dluzsza przerwe,spokojnie przemyslec wszystko.Jak mamy zostac dalej w tej lidze to musimy sobie pomagac wzajemnie,ja tez nie jestem w stanie wyczarowac grajkow nowych,doplacac do wpisowego tez nie mam zamiaru...
Norbi.

Krefcik pisze...

Nie ma co, ruszać się trzeba! W zimę to mimo wszystko najlepiej na HALPie. Trzeba nam 2 konkretnych wzmocnień. Najlepiej wykorzystać wtorkowe gierki, więc jak ktoś ma kandydatów niech ich ściąga. Myślę, że tego mojego kumpla co gra z nami gościnnie możnaby wpisać na listę rezerwowych. Zawsze chętnie nam pomoże jeśli będziemy mieli kłopoty kadrowe.
Co do meczu z Nirasem, muszą być wszyscy, dopuszczeni do gry! Plany weekendowe ustawiać pod ten mecz! Jeżeli mamy kogoś zgłoszonego niech przyjdzie, ta kaby mieć minimum 2-3 zmiany. Może ten keeper Andrzej? A Gołąb byłby w polu wtedy???