środa, 7 lipca 2010

PZM-NIEDZIELA GODZ.11

Bardzo mi sie spodobalo co napisal Chinczyk w naszej dlugiej dyskusji:
"podstawa w tej lidze to jest to ze gramy wszyscy lacznie z bramkarzem i do niego w sytuacji kryzysowej idzie pila i tak mozna klepac caly mecz bo lepsze to niz jedno zagranie do przodu strata kontra i gol dla przeciwnika tak sie w 3 lidze gra wiemy to z doswiadczenia juz w okregówce mnie uczyli ze pila ma chodzic po obwodzie az nie ma podania na setke do przodu i tu to samo mamy grac ciagle z tylem wyciagnac 2 gostków do bramkarza naszego i wtedy spid do przodu"
Moim zdaniem duzo racji ma Pawel i tak wlasnie chcialbym,zeby wygladala nasza gra tak wlasnie gralismy ostatnio i tak wygralismy wiekszosc waznych meczow,chociazby w tam tym sezonie z Estymatorem!!!
A jeszcze do tej taktyki jak nauczymy sie w odpowiednim momencie lapac rywala presingiem to bedzie bardzo dobrze,ale na to przyjdzie czas:)
Jaki sklad na niedziele?

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no mnie niestety brak, powodzenia panowie.
daniel

lopez_27 pisze...

no to ekstra. Bo mnie też nie ma. Na ostatnim meczu już o tym mówiłem Norbiemu. Jade do Barlinka. i Na pewno nie zaryzykuję jazdy o 9 rano do Szczecina, bo pewnie nie będe jeszcze w stanie

Anonimowy pisze...

ja tez odpadam ;( dynia

wski pisze...

no to przerabane, a to nie koniec zlych wiesci... ja ide w sob na kawalerskie i... bedzie ciezko rano
moze Michu stanie??

Unknown pisze...

zeby nie bylo ze przegramy bo ludzi nie bedzie .bo to nie ma sensu.

Krefcik pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

z PZM bedzie ciezko,jestem,arekb.
...i z kim ja teraz bede sie klocil????

wski pisze...

i nie bierzmy czarnych koszulek
ma byc 35 stopni
wiec trzeba w narzutach pograc

Anonimowy pisze...

Czesc chlopaki. Sluchajcie mialem ostatnio duzo zamieszania... sorkaa problemy z alkoholem... Krefciu przepraszam Ciebie... wiesz za co... Jak chcecie moge stanac u was na bramce ale musicie mi lapy zalatwic. Michu

Anonimowy pisze...

to moze w zielonych???arekb

Lukas pisze...

mnie nie ma

wski pisze...

Norbi - wez rekawice od Lopeza
czekamy na info o tym co z arasiem i rockym
ciezko ze skladem... michu - arek be, norbi, krefciu, seba, pawel... jeszcze aras i rocky i jadymyy:)

Anonimowy pisze...

ale beznadzieja z obecnością - ja jestem oczywiście jak zawsze - aras

norbi pisze...

mam lapy w bagazniku od 3 miesiecy :)
pzm chca mecz przekladac widocznie nie maja skladu..u nas tez jest ciezko,ale nie dramatycznie ...co robimy?

Anonimowy pisze...

gramy! bo tu jest nasza szansa na sukces :-)przy osłabionym rywalu hehe - aras

Krefcik pisze...

gramy! cholara wie, jaki będzie następny termin i komu podpasuje

norbi pisze...

WIEC TAK:
KIEROWNIK PZM BARDZO PRZEJETY CALA SPRAWA PROPONUJE LUZNA GIERKE MIESZANA W NIEDZIELE O 11 ZA FREE I PRZELOZENIE MECZU (ONI PLACA OCZYWISCIE)BO NA CHWILE OBECNA MA 6 OSOB.JA MU POWIEDZIALEM,ZE DAM ZNAC DO DZISIAJ WIECZOR ALE PRZECIAGNALEM TO DO JUTRA WIECZOR...CZYLI JAKA DECYZJA???
PISAC LUDZIE WSZYSCY
NARAZIE KREFCIO I ARAS ZA GRANIEM,JA SIE DOPASUJE A JAK INNI??? JAK COS 665756110 MOJ NUMER

wski pisze...

jesli bedzie giera od tak, mieszana to ja nie wstaje:)
ja w ogole nie wiem czy wstane he hee

Anonimowy pisze...

no coz wakacje wakacjami ale grac trzeba,ja jestem za chociaz przeraza mnie ta temp 35 stopni,arekb.