niedziela, 11 lipca 2010

Komar (z)robi(ł) róźnicę!

Zabrakło troche czasu... A kolega Komar dal dla PŻM 6 goli i poszlo. Przespalismy pierwszą połowę, w drugiej nie dogodnilismy wyniku, bylismy ogolnie slabsi. Jedna rzecz mnie wkurwia: jak ktos ma cos do mnie niech mowi a nie pierdoli na ławce na pół boiska!!! Trace kase(wciąż jestem 5 dych w plecy za giere z Luzersami), i potem jestem jechany... nie musze tu grac i koniec.Fakt, nie gralem rewelacyjnie ale albo jestesmy kolegami albo napierdalamy na siebie na maxa!!!! Nienawidze obłudy!!!

PŻM - Eppe 7:6 (6:1)

6 komentarzy:

norbi pisze...

Juz 3 tygodnie nie mozecie sie dogadac Pawel z Arkiem...ile macie lat???Odbija sie to na calej grze,fakt dzisiaj zatkalo wszystkich nawet tych co nie pija juz 2 lata,ale po co my na poczatku meczu pchalismy sie z ta pilka do przodu???Nie lepiej bylo zmeczyc rywali i wtedy pocisnac???Dajmy sobie wszyscy pstyka w nos...Wstyd mi przed kolega Adamem bo zapraszam chlopa jak moge,a jakas pseudogwiazda robi z nas masakracje:((
ps.ale mnie dzisiaj na rybach komary pogryzly;]powaznie

Anonimowy pisze...

Panowie ja tak mysle ze to trzeba inaczej zalatwic.... Przyjechac kiedys przed meczem pol godziny przed... spokojnie pogadac jak gramy i tyle... Naprawde duzy szacun dla Adama . Nie ma co sie obrazac... Kazdy musi patrzec na swoja gre a nie krytykowac innych. Sorrka tez mnie ponioslo pare razy ale Pawel nie obrazaj sie jak Ci mowie ze Adam niech krzyczy bo ty krzykniesz chwila nieuwagi i Rafal Ci uciekal i brama. Trudno przegrany mecz trzeba spokojnie pomagac sobie... zwrocic uwage spokojnie a nie z morda... Wiec pany glowa do gory ! jest jeszcze duzo meczy ! Nikt nie jest gwiazda ! Jestesmy zespolem jednoscia i mamy sie wspierac a nie skakac sobie do gardel. Michu

Anonimowy pisze...

no co ja moge napisac , przede wszystkim panowie szacun za gre w taka pogode patelnia taka ze przesada, co do wyniku tak jak zawsze czyli pierwsza plolowa grubo w plecy a w drugiej gonitwa, gramy dalej i tyle. pozdro
daniel

lopez_27 pisze...

nie wiem co się działo na meczu, ale widze po wyniku i komentarzach, że dobrze, że to był ostatni mecz. Chyba przerwa w rozrywkach nam się przyda, bo się zaczyna nerwowo robić. Jeżeli nawet niespotykanie spokojny człowiek Seba takie rzeczy wypisuje.

wski pisze...

Lopez??
Jaka przerwa w rozgrywkach??
w niedziele columbus, w nastepny piatek hiper!!

norbi pisze...

ta dokladnie...przerwa bedzie jak sie ochodzi:PPP