środa, 14 lipca 2010

Columbus

...czyli zaczynamy runde rewanzowa w niedziele o godz.14
Rywal z gornej czesci tabeli z ktorym na inaugracje 2 ligi poleglismy z kretesem.Powalczyc trzeba o dobry wynik i szacunek.Jak przegrac to po walce.
Wczorajszy trening byl uwazam udany,fajnie sie gralo i klepalo pilke szkoda tylko ,ze zabraklo Pawla,Rockiegi i Dynii czyli calego naszego bloku defensywnego,kiedy my sie mamy zgrac jak nie na takich gierach?Sa co 2 tyg,we wtorki o 21;30 chyba mozna napisac na blogu cokolwiek?
ps.dzieki Kuba i Marcin za wzmocnienie teamu na gierce.Nosa mam 2xwiekszego,ale bede zyl:)

19 komentarzy:

norbi pisze...

...jeszcze przypomne zeby odkladac juz na 2 runde wpisowego i bede zbieral o 20 zl wiecej bo chce kupic JABULANI:)
jestem na meczu

lopez_27 pisze...

melduję się na meczu

Lukas pisze...

jestem:D a oni wcale nie sa tacy mocni. fakt spadli z 1 ligi ale rewelacyjnie nie graja. ten maly szybki nam strzelil 6bramek chyba wtedy a my mielismy zwiazane nogi bo wkoncu pierwszy mecz w wyzszej lidze. damy rade:)

Unknown pisze...

bede na meczu i znam macka dobrze to se z nim poradze gralem z nim szkoda ze go nie zwerbowalem bo myslalem ze staruszek mu zabronil grac na halpie ze wzgledu na kontuzje

wski pisze...

jeeestem
po weselu, ale 14ta to juz ok pora:)

Anonimowy pisze...

czy ty Seba masz jakis wolny weekend-bez wesela??na meczu jestem,arekb.

Lukas pisze...

widac ze na blogu az grzmi od komentarzy ;]

norbi pisze...

...a ja uwazam,ze potrzebujemy kolejnych wzmocnien na 2 runde dokladniej mowiac obroncow.
Aras dzwonil do mnie z nad baltyku i w niedziele bedzie.

Anonimowy pisze...

tylko takich zeby bylo to wzmocnienie a nie uzupelnienie,z innej beczki tak sie zastanawiam po ki grzyba wynajmujemy to boisko na SlS-ie jak jest tyle fajnych i lepszych boisk w miescie,czy nie mozna sie ze stasiakami dogadac,czy tez z konsbudem i pograc chocby na kaliny lub kolo manhatanu???arekb.

wski pisze...

na niedziele wezmy zielone stroje co??
byle nie czarne:P

lopez_27 pisze...

z tego co wiem ma być Dynia. OPn chyba raczejn ie ma zielonego stroju. Więc ewentualnie zostaną narzuty

wski pisze...

to zagrajmy w narzutach:P
co sie tyczy wzmocnien to ja akurat uwazam ze tym skladem osobowym spokojnie sie utrzymamy:)
ale jesli znajdziemy jakiegos defensora co nam tyly ogarnie to i owszem ejstem za
powoli trzeba bedzie myslec o HALPie, bo zacznie sie za 3 miechy, uwazam ze tam powinnismy sie postarac o 2ga lige:) sami widzicie ze nie jest taka straszna, tu mamy 3 grupy 2 ligi a tam jest 5, wiec poziom moim zdaniem nizszy!!! i utrzymanie jak najbardziej realne - zwlaszcza ze ludzi bedzie zawsze wiecej niz teraz bo sezon powakacyjny
pozdroo

Krefcik pisze...

Jestem! Bierzemy zielone, jak się uda to tylko ci co nie mają zagrają w narzutach ;)
A w czasie meczu jest jedna osoba dowodząco-motywującą-opierdalająca... Norbi! Reszta zamyka mordy, no chyba, że chce pochwalić kolegę ;)

lopez_27 pisze...

podpisuję się pod petycją towarzysza Krefcia. No chyba, ze ja będę na was krzyczał. Ale żeby poustawiać. Obiecuję, że na inne rzeczy cyt. zamykam morde. :)

Anonimowy pisze...

Ja moge byc waszym trenerem:D Michu:D

Rocky pisze...

Na meczyku jestem.Zielonej nie posiadam-ale mogę latać w narzutce,jak ostatnio.Pierwszy mecz faktycznie-wygrali z Nami chyba trochę za wysoko...ale teraz mamy już troszeczkę doświadczenia...więc się już tak nie damy!!!

Anonimowy pisze...

ja tez sie melduje
daniel

norbi pisze...

Panowie WAZNE,zebysmy zagrali dobry mecz i grali konsekwentnie czyli celne podania i jak najmniej strat pilki.Grajmy prosta pilke bez jakis niepotrzebnych podan na afere..jak wymagamy tego od Lopeza i Golebia to my musimy tez to realizowac.Wiadomo,ze nie raz sie nie uda itp..zycie
acha i fochy zostawiamy w domu!!!

ps.szykujcie sie na giere w czwartek godz.18orlik kolo ul.Szczanieckiej ,giera free.jeszcze dam posta

Krefcik pisze...

patrząc za okno, może jednak zagramy w czarnych?