wtorek, 15 czerwca 2010

Kolejny mecz o 6 punktów

Aktualnie nasza tabela wygląda tak:

6 CośTamTen 6 9 3 0 3 39 56 -17
7 Hiper Glazur 6 6 2 0 4 33 41 -8
8 Eppe 5 6 2 0 3 30 42 -12
9 WKT Polska 5 3 1 0 4 24 29 -5
10 Słoneczny Punkt 5 3 1 0 4 21 34 -13
11 Niras 5 0 0 0 5 17 39 -22

W niedziele o godz. 11 gramy z WKT, wygrana pozwoli nam na dłużej zadomowić się w środku tabeli. Grając swoje, nie atakując na hurra, tylko kontrując, kryjąc krótko najlepszego gracza od nich i mając dobrze nastawione celowniki możemy osiągnąc ten cel. Tylko 3 pkt:)
Pisac jak z frekwencją.

17 komentarzy:

norbi pisze...

Sa do ogrania.Trzeba tego malego mocniej ze 2 razy przykryc na poczatku,zeby sie zrazil chlopak i uwazac na obroncow bo potrafia bokami wjezdzac...ich bramkarz puszcza strzaly po ziemi albo tuz nad nia.Jak dobrze zagramy w obronie i skutecznosc bedzie oki to wygramy.
Najwazniejsza koncentracja!
Jestem w niedziele!

lopez_27 pisze...

ja jestem jak najbardzie. Dynię też przywiozę

Anonimowy pisze...

jestem - aras

Anonimowy pisze...

no mnie brak, powodzena panowie!
daniel

Anonimowy pisze...

jestem,arekb.

Krefcik pisze...

jest!

wski pisze...

Gołąb!!!
Przekaż komus mecz nasz ostatni!!!!

norbi pisze...

Ja calkiem zapomnialem,ze w ten weekend wyjezdzam nad morze...wiec raczej bede nie obecny w niedziele chyba,ze mi auto naprawi mechanik do weekendu to przyjade specjalnie na mecz;]

Krefcik pisze...

Norbi, z tym autem to niemożliwe... Nie masz w klubowym kontrakcie zapisu mówiącego, że w razie awarii samochodu klub podstawi pod dom nowy model tego samego wozu?! Ja bez tego bym nie podpisał ;)

norbi pisze...

Taa:) nie zaplacili mi jeszcze za wywalczenie barazu w halpie heh ale gramy jak w katowicach za darmo i kazdy chce sie wypromowac w 2 lidze:)i pozniej wpadnie kasa za transfery huhu
tak powaznie to 50/50% na dzien dzisiejszy,chcialem Micha w moje miejsce,ale tez wyjezdza...

Anonimowy pisze...

Nigdzie juz nie wyjezdzam... Skrecilem staw skokowy dzisiaj na boisku:/ wiec sorka...
Michu

wski pisze...

obecni: Lopez, Dynia, Seba, Aras, Arek, Krefciu
brak info Lukas, Pawel36, Rocky
niepewni Norbi
brak Golab

lopez_27 pisze...

Dynia do niepewnych bo się zmieniły okoliczności

wski pisze...

kurde... ciezko!!!
krefciu zapytaj rocky'ego, norbi luksa - jak ich nie bedzie... trzeba sprobowac przelozyc... jak nie to awaria....

Lukas pisze...

ja bede musze byc. sorka ze nie pisalem wczesniej ale jakos zalatany jestem.
Norbi musi BYC!!!
tylko 3pkt!

Krefcik pisze...

Rocky jest!

Rocky pisze...

Potwierdzam-jestem!