niedziela, 30 maja 2010

Prosze o wasze przemyslenia!!!

EppE-Emegasport 3-8

Panowie!!!Wystepujemy w 2 lidze i osobiscie uwazam,ze start w tej klasie rozgrywkowej byl troche nie przemyslany.Inny zespol awansowal,a inny gra dzisiaj.Przebudowa trwala w trakcie sezonu Halp,a teraz kolejne przemeblowania i to nie male...Nie ma jednak co plakac nad rozlanym mlekiem tylko trzeba zabrac sie za granie i szukanie rozwiazan oby bylo coraz lepiej.Po to tez jest ten blog.
Moim zdaniem kazdy z nas posiada potencjal czysto pilkarski.Brakuje nam zgrania ,a dokladniej myslenia, co zrobic z pilka jak juz mamy ja przy nodze.Mecz obserwowal z boku moj znajomy,ktory wlasnie tak to widzial z boku.Ja wiem,ze zaraz beda komentarze
typu... bo nie ma treningow,ale Pany... niech ktos je ogarnie to bedziemy trenowac:)Ja dalej prosze sie o wpisowe od kazdego z was kolejno:(Dzisiaj dostalem ostateczny termin wplaty w tym tygodniu.Natomiast wracajac do treningow Z mojej strony poprosze kolegow z WKT ,zeby nam oddali jakis swoj termin i jak sie uda to zagramy z kolegami od Zura.
Jeszcze jedna sprawa!!!Gramy w najlbizszy piatek i wiem juz,ze nie bedzie Roberta i jego kumpla,Seby kto jeszcze?Pisac moze bedzie trzeba przelozyc ten mecz.
NUMER KONTA:
77 1160 2202 0000 0000 9186 9379
1-Norbo 140zl-ZAPLACIL
2-Seba 140zl
3-Arek Be 140zl wplacil 100
4-Golab 140zl-ZAPLACIL
5-Nowokunski 140zl-ZAPLACIL
6-Krefcio 140zl-ZAPLACIL
7-Aras 140zl - ZAPLACIL
8-Dynia 140zl - ZAPLACIL
9-Rocky wplacil 100zl
10-Pawel 36 140zl
11-Lukas 140zl-ZAPLACIL
12-Radek 140

27 komentarzy:

wski pisze...

ja z gory przepraszam za moja hawajską forme
co do meczu.... zabrakło konsekwencji w grze
naprawde nie w braku treningow lezy pies pogrzebany ale w tym, ze jestesmy nie konsekwentni
mowi norb przed meczem ze kazdy kryje swego a jak padla bramka w 2 minucie kazdy widzial
koles wjechal nie atakowany i oddal strzal
drugi brak konsekwencji to malo gry pilka
a trzeci tu glownie do mnie brak skuteznosci i to ze malo widze na boisku, postaram sie to zmienic
jednak pamietajcie ze lepiej pierdolnac w topole niz stracic pile by poszla kontra
przykladem tego byl wolny norbiego ktory przejeli rywale i dali brame z kontry
glowa do gory bo uwazam ze stac nas na utrzymanie
czyli... w naszym zasiegu na pewno nitras :) wkt hiper pzm sloneczny bokaro
mnie w piatek nie ma - tak jak napisal norbo borbo

Anonimowy pisze...

brak nam tego ogrania,tu w 2 lidze trzeba grac szybkimi podaniami albo zwalniac gre i przemyslec 3 razy zanim sie zagra jakas pilke,kwestia czasu kiedy sie znowu zgramy ale treningi musza byc...no iecejmyslenia na boisku,arekb.

wski pisze...

a ha:)
jeszcze jedno!!!!
i tak sie utrzymamy, dotychczas gralismy z czołówka - grajac nieźle ale majac slaba skuecznosc
za kazdym razem tracilismy mniej niz 10 goli, czyli jednocyfrowka
po b nawet 3, 4 gole zdobyte daja nam wygrana, ale.. pamietajcie ze ze 0slabszymi rywalami damy wiecej goli
po c opcja jest taka ze damy rade
p.s. fajnie ze duzo ludzi wchodzi ogolnie na bloga:)
p.s.s.1 szacun dla chinczyka za gre dzis, jemu nie sluzy hala halpowa tak jak boisko sls, u mnie jest odwrotnie:)

Anonimowy pisze...

Norbi zadzwon do tego gostka w miejsce mojego kolesia ktory zaginal w akcji,arekb.

Anonimowy pisze...

szybsza gra na całym boisku, klepki i wypracowany jakiś system wykonywania rzutów rożnych! bez tego będziemy pierwsi...od końca.Ale nic straconego weźmy sie do roboty i nie szukajmy rozpaczliwego "wora" na dzieciaku(po którym była strata), żeby się zemścić!!!(Arek Be)bo nie warto, bądźmy mądrzejsi na boisku a wkońcu zacznie wszystko wychodzić.JESTEM W PIATEK - Araś.

lopez_27 pisze...

uważam, ze nie zagraliśmy złego meczu. Widać faktycznie brak zgrania. Ale to dopiero 3 mecz i jestem dobrej myśli. Nie odstajemy umiejętnościami, nawet od tych młodych grajków. A widząc grę innych zespołów przed naszym meczem ciągle jestem optymistą. Ja jakbyco mogę być w piątek, ale chyba lepszym pomysłem będzie przełożenie.

Anonimowy pisze...

postaram sie poprawic panie Aras,tzn zalozyc wora bez straty,bedzie dobrze trzeba to tylko poukladac na boisku co wymaga czasu,arekbe

Krefcik pisze...

Pewne jest, że aby utrzymać się w tej lidze musimy dawać z siebie wszystko na każdym meczu. Do tego potrzebne są też zmiany, myślę minimum 3, dlatego jeżeli nie będzie nas tylu do pola w piątek proponuję przełożyć. Ja mogę być...

Dynia pisze...

Mnie w piątek nie będzie - pracuję. Poza tym moje zdanie jest takie, że lepiej uczyć się gry i nawet przegrywać w II lidze z lepszymi niż wygrywać wszystko w III.

Anonimowy pisze...

Jak bedziecie potrzebowac pomocy pisac do mnie . Michu.

Anonimowy pisze...

w piatek jak naj bardziej jestem,
daniel

Anonimowy pisze...

no to widac,ze prawie wszyscy beda w piatek,plus Michu sie zapowiada,wiec chyba nic nie stoi na przeszkodzie zeby zagrac?Aras

norbi pisze...

Michu ,a co tym razem dostaniesz pozwolenie od trenera?;]

wski pisze...

narazie z tego co widze do pola jest 5 osob: arek aras krefciu norbi i michu
nie ma mnie dyni rockyego
nie wiadomo co z pawlem i lukasem
nie wiem kto to radek
musicie miec z 3 na zmiane, inaczej moze byc krucho, z drugiej strony moga miec ze skladem tez krucho rywale:)

lopez_27 pisze...

wolałbym nie liczyć na absencję przeciwników. Jakby co to Gołą albo ja w pole. Wyjścia nie ma.

Krefcik pisze...

Byłem dziś na gierce z Konsbudem przeciw WKT i jeżeli był to ich podstawowy skład, a wszystko wskazuje, że tak to absolutnie są w naszym zasięgu. Jest tradycyjnie jeden dobry wybiegany i techniczny gość, drugi przyzwoity, s reszta... Zagramy na normalnym poziomie to pojedziemy z nimi, tylko bez lekceważenie jak przyjdzie do meczu ;)

norbi pisze...

Krefcio to juz wiemy ,bo gralismy z nimi z miecha temu sa w naszym zasiegu jednak trzeba brac pod uwage,ze sparing a mecz...
To jaka decyzja z meczem piatkowym?

Anonimowy pisze...

gramy,niech michu wpadnie,arekb.

Krefcik pisze...

Jeszcze jedno, w przyszłym tygodniu Konsbudu nie będzie na gierce z WKT, więc można ich zastąpić. Trzeba tylko szybko się orientować, tyle że termin mało dogodny: wtorek godz.17:00. Jest kto chętny? Może kogoś przetestować do gry?

Rocky pisze...

Co do piątku-mówilem Norbiemu,że nie dam rady...ale może się wyrwę. Sprawa mojej obecności może wisieć do piątkowego popoludnia, więc nie liczcie mnie do obecnych na 100%.Jak sie uda to dobiję.Do Seby:Radek-to ten mój koleś-perkusista,ktory zadebiutowal u Nas.

Lukas pisze...

jestem na meczu

norbi pisze...

no dobra wiec gramy,Michu wpadaj na mecz.

lopez_27 pisze...

mam telefon zablokowany więc. Może dzisiaj jakiś turniej w fifę u mnie? Jakby co czekam na tel

Anonimowy pisze...

jestem za graniem w piątek,co do sparingu to szkoda,że teraz we wtorek nie wyszło ostatecznie,ale jakby się udało w następny to ja jestem jak najbardziej gotów do grania,szczególnie że godzina jest zajebista - Aras

Anonimowy pisze...

jak co to ja we wtorek tez jestem chetny na gierke,aras mial tez klege zabrac ponoc,arekb.

Anonimowy pisze...

tak mam gostka do pogrania,wiem,że mógł w ten ostatni wtorek grać co miała być giera,dowiem się czy teraz tez może - aras

lopez_27 pisze...

no mi nie pasuje wtorkowe granie kompletnie. Do 17 to ja jeszcze pracuję.