poniedziałek, 24 maja 2010

Kolejny E-mega mocny rywal

W niedziele o godz.16 zagramy 3 kolejke SLS.Rywala znamy bardzo dobrze(kto byl na 2 sparingach z nimi ten wie),silny srodek pola ,dobry bramkarz i na szpicy 2 kolesii zgranych ze soba z 3/4 lig naszego regionu...moj pewniek do awansu z naszej grupy.
Mamy caly tydzien do meczu wiec trzeba sie pozbierac po ostatnich porazkach,zagrac dobry mecz i byc mega gotowym na starcia z Nirasem,Wkt czy tez Pzm.
Pisac kto bedzie na meczu,moze uda nam sie wreszcie zagrac w optymalnym skladzie?
Jak tam Rocky,ktory mial byc ostatnio zyje?
Pawel 36 juz po komuniach?
Seba mecza masz jak chciales po 15stej...
WPISOWE,WPISOWE,WPISOWE -BO TO JUZ OSTATNI DZWONEK.

11 komentarzy:

lopez_27 pisze...

ja się melduje

Krefcik pisze...

jestem

Anonimowy pisze...

ja tez jestem,arekb.

Dynia pisze...

obecny

daniel pisze...

ja rowniez sie zjawie.

Rocky pisze...

Żyje,żyje...Sory panowie że nie dotarlem na boguslawiankę...synek lat 5 rękę złamał-parę dni byłem zajechany jak koń po westernie! Już przywykł,ale pierwsze dni nie były fajne...Ostrzegam obecnych i przyszłych tatusiów: Zjazdy przodem na zjeżdżalni-to nie jest dobry pomysł!!! Na niedzielę jestem-choćby nie wiem co!Aha-ten mój koleś też będzie.

norbi pisze...

Tez obecny bede,panowie pamietajcie o wpisowym,bo chce i musze sie rozliczyc z 1 runde w przyszlym tygodniu.

wski pisze...

witam z zaswiatow
jestem w chicago
na mecz przylatuje samolotem
przelew norbi zrobie w pon
tylko 3 pkt:)
pozdroo

Anonimowy pisze...

jestem - Aras

Lukas pisze...

mnie nie bedzie. jestem u siostry i szwagra bo musze wkoncu zobaczyc siostrzenca;) powodzenia!

Anonimowy pisze...

W grupie drugiej drugiej ligi jedyną drużyną bez porażki jest Megasport, a jednym z dwóch zespołów bez zwycięstwa jest ekipa Eppe. Właśnie te dwie drużyny zmierzą się w najbliższej kolejce spotkań i faworyt jest raczej łatwy do przewidzenia. Jeszcze w poprzednim sezonie obie drużyny dzieliła różnica dwóch klas rozgrywkowych.

H im w D:) Walka o 3 pkt !!!