wtorek, 11 maja 2010

2kolejka SLS juz w niedziele!

Boguslawianka -rywal z ktorym w calej historii naszych bojow halpowych nie bylo nam dane sie spotkac.Zreszta,my teraz musimy sie koncentrowac na swojej grze na szybkim zgraniu z nowymi kolegami i na walce o cenne punkty.Tutaj nie bedzie meczow typo Black Creaw czy luzersii i cale nasze szczescie.Zaangazowanie,duza wola walki i troszku szczescia powinno sprawic,ze reszte niedzieli spedzimy w dobrych humorach.

NIEDZIELA GODZ.13 EppE-Boguslawianka
-pamietamy o wpisowym!!!
Na chwile obecna mamy 7 lub 8 osob do pola:
Lopez/Golab-Dynia,Rocky,Krefcio,-Lukas,Arek Be-Norbi,Aras,Mati???

18 komentarzy:

lopez_27 pisze...

ja jestem

Lukas pisze...

jestem

Dynia pisze...

to będzie mój debiut! Jestem:)

wski pisze...

sooooorrry
ale nie dam rady
nie zmieszcze sie miedzy Vegas a Hawajami
Norboo!!!
zrobie Ci przelew jak wrce do kraju, sorka, zapomnialem, za duzo na glowie
dzieki za zrozumienie
Panowie!!! i koniecznie 3 pkt za mnie i moja zonke:)
pozdrooo
p.s. ide zaraz tu do knajpy ogladac POGON - zaj klimacik

Anonimowy pisze...

jestem Arek b.

Anonimowy pisze...

Powodzenia Pany:)Michu

Anonimowy pisze...

jestem Aras

norbi pisze...

Witamy Dynie! Arek Be co z kolega to samo pytanie do Micha???

ps.Seba ,ale masz fajnie ,postaram sie przelozyc jakis mecz...

Anonimowy pisze...

Ja niestety nie dam rady mam swoj mecz o 16.Michu

Krefcik pisze...

jestem!

norbi pisze...

Michu ty i tak bide klepiesz narazie,Ja pytam o twojego kolege ,ktory mowiles ze chce grac z nami???

Anonimowy pisze...

Raczej bedzie :):)dam znac jutro wieczorem albo on sam ci wysle esa/

Anonimowy pisze...

Raczej bedzie :):)dam znac jutro wieczorem albo on sam ci wysle esa/

daniel pisze...

jestem

Rocky pisze...

Jestem Panowie!

Anonimowy pisze...

moj kolega cos sie nie oddzywa-bedzie nas 10 do pola???arekb.moze Michu wpadnie?

Anonimowy pisze...

Norbi moj koles wpadnie jutro na mecz:):):)

norbi pisze...

No to git powiedz mu o wpisowym Michu.
Bylem w Halp TV i nie brechtac ze mnie prosze bo zawiesilem sie kilka razy :)!!!