poniedziałek, 5 kwietnia 2010

UWAGA - nowy adres bloga!

Hey Panowie, od dzis macie nowy adres bloga. Prosze wykasujcie stary ze swoich "ulubionych" linkow.

Dodalem przekierowania ale one z czasem moga zostać usuniete przez adminow systemu BlogSpot.

Oto nowy adres:
http://eppe-team.blogspot.com/

Pozdro od kangorow (z prawej) ;)
Sergio

PS. Nie wiem co sie stało z komentarzami, walczyłem na różne sposoby, widać ze system ma jakiegos bug'a :( No nic, trzeba patrzeć w przyszłość a nie przeszłość :-)

8 komentarzy:

Ernest Sereck pisze...

Akt. - po probie export-import pliku XML (mamy okolo 10mb czystego textu w postaci postow i commetarzy) - udalo mi sie przywrocic wszystkie stare dane, pozdro!

norbi pisze...

O sa komentarze juz,wiec mamy nowy adres tylko jeszcze poszukam zawodnikow chetnych grac z nami i rozmawiac na blogu:)

norbi pisze...

Mysle,ze mimo wszystko ze 2-3 osoby potrzebujemy.

PS.Darek Wilk i Crowd czy jak ci tam:), jutro wpadajcie na giere .

DrWilk pisze...

Jestem

CrowD pisze...

jestem.

Kuba pisze...

jestem

wski pisze...

No to troche nas będzie
pamietajcie ze 9 dych trzeba zapłacic wiec im wiecej osob tym mniejsza zrzuta
na chwile obecna: wilku - crowd, seba, norbi, kuba, pawel 36, brat pawla 36, arek be no i moze lukas
jakies 8- 9 osob wiec po 10-11 zika zbierać będziemy

Lukas pisze...

ja jestem;)