wtorek, 6 kwietnia 2010

Honda da nam speeda!

I tak wlasnie jestesmy po 1 treningu na duzym boisku SLS.Inna pilka,inne bramki,ale zabawa chyba jednak lepsza od Halp-u.Mozna sie rozpedzic i nie wymahomac lub strzelic bombe nad barem:) Reasumujac dzisiejsza giere szkoda,ze zabraklo was "nieobecni" chlopaki,ale ci co byli na pewno nie zaluja:)Jestesmy na bardzo dobrej drodze w zalatwianiu regularnych treningow i to bedzie pozytyw zblizajacych sie rozgrywek SLS.

Tymczasem: NIEDZIELA GODZ.12... wraca halp i czeka nas mecz z Honda Rezerwy.Wzywam wszystkich Panowie do duzej koncentracji,poniewaz zostaly tylko trzy kolejki do konca sezonu pod dachem i musimy wyrwac te punkty. Pisac jak z obecnoscia.

PS.Po lewej stronie ekranu dla zachety do pisania i komentowania,bluzgania jak i chwalenia mala NOWOSC od mojego brata Serka.Komenty Live:)

14 komentarzy:

wski pisze...

Ja w niedziele oczywiście ejstem, ale chciałbym aby każdy napisał jak widzi giery na SLS we wtorki o 17ej. Więc niechaj każdy odpowie, czy jeste w stanie być co tydzień o 17ej we wtorek na HALPie by pograć sobie na dworzu w piłkę?? JA od razu mówie, że co tydzień nie dam rady. Czekam na innych. Zawsze mamy opcje by grać razem z Konsbudem w jednym teamie, oni tez mają u siebie zrobić mała sonde na blogu. Pozdroo

norbi pisze...

Na rewanz z Ruchem chyba sie wybiore ,moga byc mega emocje i smierdzi mi dogrywka...!!
A co do treningow to nawet orlik zadowoli moje kosci zardzewiale:)

Lukas pisze...

mysle ze co 2 tygodnie dalbym rade;) moze nawet czesciej

lopez_27 pisze...

w niedziele jestem. Niestety godz. 17 na treningi jest dla mnie za wczesna. Wiem, że Jarek na 17 może chodzić. Więc byłby to jeden ludek więcej.

Anonimowy pisze...

ja sie moge wyrobic o ile mnie cos nie zatrzyma np grypa zoladkowa,arekb.

norbi pisze...

no wlasnie ta 17sta...szukajmy orlika na 20/21 godz

Rocky pisze...

Sorki za cisze w eterze-bylem w rozjazdach(bez internetu).Co do tych treningo-sparingów to bardzo chetnie,ale...tak jak wczesniej pisalem-wieczorami pracuje.Czasami sie urwe-ale czasami.W niedziele oczywiscie jestem.hej.

lopez_27 pisze...

mnie niestety jednak nie bedzie w niedziele. Muszę jechać do Barlinka zmienić w końcu koła na letnie bo nie chcę zniszczyć do końca zimowych. Ale chyba z hondą nie muszę się martwić o wynik. Seba będzie mial znowu batalię z "rosłymi" obrońcami.

norbi pisze...

Lopez przed seepointem tez sie nie martwiles o wynik.
GOLAB meldujesz sie na meczu bo ostatnio napisales AMEN...co mialo znaczyc hehe?

Krefcik pisze...

jestem. może w weekend coś uda mi się ustalić z orlikiem.

Anonimowy pisze...

jestem w niedziele bo juz mi stawy sie zrosly od tej przerwy,arekb.
kto to jest ten Orlik?

norbi pisze...

Orlik Kowalski :) Arek orlik to boisko do pilki:P

lopez_27 pisze...

Akcja od chyba 2 lat na całą Polskę a biedny Arek dalej nic nie wie :P:P Chodzi o to żeby nasze dzieci były jak Messi a Polska będzie potęgą piłkarską. BOISKO DLA KAŻDEJ WSI!!!! :D

Anonimowy pisze...

ej dzieciaki ale was latwo mozna zaladowac hihihiih,arekb.