wtorek, 23 marca 2010

Treningi...

Chlopy dostalismy oficjalne zaproszenie do sparingow z Konsbudem.Uwazam,ze czas najwyzszy pograc razem troche nie tylko w kazda niedziele o punkty.Mimo brakow wspolnych treningow miejsce w tabeli i tak zajmujemy wysokie,bo malo druzyn "nie trenuje".Jednak biorac aspekt wyzszej ligi i nowych zawodnikow nie bedzie czasu na zgranie,tym bardziej pozniej na ratowanie miejsca w tabeli...Szczegolow gdzie,co i za ile dokladnie jeszcze nie znam,ale chcialbym prosic o wasza deklaracje czy bedziecie chodzic na te wlasnie giery?

7 komentarzy:

Lukas pisze...

bede tylko zeby nie byly w srody i wtorki;))

norbi pisze...

Ja tez oczywiscie bede i postaram sie uzbierac nas tylu,zeby nigdy nie bylo brakow,a placimy za pol boiska.
PS.Lukas wracaj na mecze bo sily w ataku nam brak,a jeszcze sezon musimy dobrze zakonczyc!

Lukas pisze...

bede juuz od nastepnego meczu!:D

Anonimowy pisze...

mnie nie trzeba namawiac wiec kazdy dodatkowy termin jak najbardziej mi pasuje,arekb.

Krefcik pisze...

bardzo chętnie! jednak na mnie możecie liczyć od początku maja, do tego czasu powinienem zakończyć budowę w świnoujściu

lopez_27 pisze...

ja też jestem jak najbardziej za

daniel pisze...

I ja sie dopisujedo dotego troche czasu wolnego napewno sie znajdzie a i kondyche trzeba troche podciagnac:) tylko po 20.